Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Latvijos uostų asociacijos vadovas abejoja „Rail Baltica“ ekonominiu pagrįstumu

Latvijos uostų asociacijos vadovas pareiškė abejojantis Baltijos šalies su Vakarų Europa sujungsiančio europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto ekonominiu pagrįstumu.
„Rail Baltica“ tiesimo darbai
„Rail Baltica“ tiesimo darbai / Susisiekimo ministerijos nuotr.

„Jei šis didelių investicijų reikalaujantis projektas būtų ekonomiškai pagrįstas, jį veikiausiai įgyvendintų privati, o ne valstybės įmonė. Aktualus klausimas ir dėl išlaidų infrastruktūrai po to, kai geležinkelis bus nutiestas“, – sakė Karlis Leiškalnas.

Projektui, kurio vertė sieks apie 4 – 5 mlrd. eurų, Europos Sąjunga gali skirti iki 85 proc. lėšų. Projektą koordinuoja trijų Baltijos valstybių valdomų geležinkelių bendrovių bendra įmonė „RB Rail“.

„Rail Baltica“ sujungs Helsinkį su Berlynu per Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Be to, geležinkelis gali būti pratęstas iki Venecijos.

Europos standartinės vėžės geležinkelio tiesimo darbus numatoma pradėti 2018 – aisiais ir baigti 2024 – 2025 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius