Populiariausi skrydžiai – į lietuvių pamėgtą Jungtinę Karalystę
Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas pažymi, kad oro uostų paslaugomis besinaudojančių lietuvių skaičius stabiliai auga nuo pat 2009 m.
Anot Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus, populiariausia kryptimi išlieka Jungtinė Karalystė.
„Per šešerius metus vien tik Vilniuje keleivių skaičius išaugo 2,5 karto. Šalies gyventojų mobilumas vis didėja – keliaujama tiek turizmo, tiek verslo reikalais“, – džiaugėsi G.Almantas.
„Augame labiausiai kaimyninių šalių, su kuriomis mėgstame lygintis, kontekste“, – pridūrė G.Almantas.
Anot Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus, populiariausia kryptimi išlieka Jungtinė Karalystė, o antra pagal populiarumą Vokietija, trečia – Norvegija.
Augo krovinių pervežimas
Bendrovės direktorė Jūratė Baltrušaitytė akcentavo, kad Rygos ir Talino oro uostų keleivių srautas augo gerokai lėčiau, lyginant su Lietuvos oro uostais.
Krovinių pervežimo augimą Palangos oro uoste praėjusiais metais į viršų tempė į Lietuvą skraidinti Klaipėdos delfinariumo nuolatiniai gyventojai.
Didžiausias krovinių augimas praėjusiais metais užfiksuotas Kauno oro uoste, o krovinių pervežimo augimą Palangos oro uoste praėjusiais metais į viršų tempė į Lietuvą skraidinti Klaipėdos delfinariumo nuolatiniai gyventojai.
G.Almantas priminė ir praėjusiais metais bankrutavusį oro vežėją „Air Lituanica“. Jis teigė, kad įmonės bankrotas didelės įtakos šalies oro uostų rezultatams neturėjo.
J.Baltrušaitytė taip pat gyrė praėjusiais metais Vilniaus oro uoste duris atvėrusį kino teatrą bei įvairesnes maitinimo vietas, kurios turėjo prisidėti prie keleivių komforto augimo.
Skrydžiai į pajūrį vilios baltarusius
Šiais metais Lietuvos oro uostų padangėje bus gausu naujų bendrovių ženklų. Iš Kauno oro uosto bendrovė „Wizzair“ pradės skraidyti į Londono Lutono oro uostą, iš Vilniaus su „Vueling“ bus tiesiogiai pasiekiama Barselona, o su „Germania“ – Ciurichas.
Tiesa, didžiausios naujienos šiais metais laukia Palangos oro uosto. Lietuvos pajūris oro keliu bus sujungtas su Londono Lutono oro uostu (bendrovė „Wizzair“), Varšuva („LOT“ oro linijos) bei Minsku (Baltarusijos oro vežėjas „Belavia“). J.Baltrušaitytės teigimu, pastaroji kryptis, tikėtina, jog pritrauks daugiau baltarusių turistų.
G.Almantas pridūrė, jog egzistuoja keletas skrydžių krypčių, kurios tikrai turėtų paklausą, bet kurių kol kas jokia skrydžių bendrovė neorganizuoja iš Lietuvos oro uostų. Anot Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus, tarp tokio pobūdžio krypčių galima būtų paminėti Miuncheną, Ženevą, Prahą bei Atėnus.