-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rekordinius metus turėję Lietuvos oro uostai šiemet nori augti dar daugiau

2015 m. Lietuvos oro uostai aptarnavo rekordinį skaičių keleivių – net 4,2 mln. Štai Vilniaus oro uoste praėję metai taip pat buvo rekordiniai, jame keleivių skaičius per metus viršijo 3 mln. Tikimasi, kad šiais metais keleivių srautai ir toliau augs, o prie to prisidės naujų krypčių atsiradimas.
Vilniaus oro uostas
Vilniaus oro uostas / Vilniaus oro uosto nuotr.

Populiariausi skrydžiai – į lietuvių pamėgtą Jungtinę Karalystę

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas pažymi, kad oro uostų paslaugomis besinaudojančių lietuvių skaičius stabiliai auga nuo pat 2009 m. 

Anot Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus, populiariausia kryptimi išlieka Jungtinė Karalystė.

„Per šešerius metus vien tik Vilniuje keleivių skaičius išaugo 2,5 karto. Šalies gyventojų mobilumas vis didėja – keliaujama tiek turizmo, tiek verslo reikalais“, – džiaugėsi G.Almantas. 

„Augame labiausiai kaimyninių šalių, su kuriomis mėgstame lygintis, kontekste“, – pridūrė G.Almantas. 

Anot Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus, populiariausia kryptimi išlieka Jungtinė Karalystė, o antra pagal populiarumą Vokietija, trečia – Norvegija. 

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Gediminas Almantas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Gediminas Almantas

Augo krovinių pervežimas 

Bendrovės direktorė Jūratė Baltrušaitytė akcentavo, kad Rygos ir Talino oro uostų keleivių srautas augo gerokai lėčiau, lyginant su Lietuvos oro uostais.

Krovinių pervežimo augimą Palangos oro uoste praėjusiais metais į viršų tempė į Lietuvą skraidinti Klaipėdos delfinariumo nuolatiniai gyventojai.

Didžiausias krovinių augimas praėjusiais metais užfiksuotas Kauno oro uoste, o krovinių pervežimo augimą Palangos oro uoste praėjusiais metais į viršų tempė į Lietuvą skraidinti Klaipėdos delfinariumo nuolatiniai gyventojai.

G.Almantas priminė ir praėjusiais metais bankrutavusį oro vežėją „Air Lituanica“. Jis teigė, kad įmonės bankrotas didelės įtakos šalies oro uostų rezultatams neturėjo.  

J.Baltrušaitytė taip pat gyrė praėjusiais metais Vilniaus oro uoste duris atvėrusį kino teatrą bei įvairesnes maitinimo vietas, kurios turėjo prisidėti prie keleivių komforto augimo. 

Skrydžiai į pajūrį vilios baltarusius

Šiais metais Lietuvos oro uostų padangėje bus gausu naujų bendrovių ženklų. Iš Kauno oro uosto bendrovė „Wizzair“ pradės skraidyti į Londono Lutono oro uostą, iš Vilniaus su „Vueling“ bus tiesiogiai pasiekiama Barselona, o su „Germania“ – Ciurichas.

Kauno oro uosto nuotr./Įmonės „Lietuvos oro uostai“ komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė
Kauno oro uosto nuotr./Įmonės „Lietuvos oro uostai“ komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė

Tiesa, didžiausios naujienos šiais metais laukia Palangos oro uosto. Lietuvos pajūris oro keliu bus sujungtas su Londono Lutono oro uostu (bendrovė „Wizzair“), Varšuva („LOT“ oro linijos) bei Minsku (Baltarusijos oro vežėjas „Belavia“). J.Baltrušaitytės teigimu, pastaroji kryptis, tikėtina, jog pritrauks daugiau baltarusių turistų. 

G.Almantas pridūrė, jog egzistuoja keletas skrydžių krypčių, kurios tikrai turėtų paklausą, bet kurių kol kas jokia skrydžių bendrovė neorganizuoja iš Lietuvos oro uostų. Anot Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus, tarp tokio pobūdžio krypčių galima būtų paminėti Miuncheną, Ženevą, Prahą bei Atėnus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius