Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sėkmingai baigta dar viena „Rail Baltica“ atkarpa

Po dvejus metus trukusių darbų rekonstruotas europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožas nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Mockavos geležinkelio stoties.
Kauno geležinkelio stotyje
Geležinkelio bėgiai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Trylikos kilometrų ilgio geležinkelio ruože (1435 mm vėžės pločio kelias), prasidedančio už Mockavos geležinkelio stoties ir pasibaigiančio Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra, rekonstruota 16 pralaidų, 8 pervažos, 4 tiltai, įrengta 326 metrai garsą slopinančių sienučių.

Visas ruožas aptvertas plieninio rezgimo tinklo tvorele, siekiant apsaugoti migruojančius gyvūnus. Rekonstravus šią atkarpą keleivinių traukinių greitis padidės iki 120 km/h, o prekinių – iki 80 km per valandą. Taip pat rekonstruota 11 kilometrų Mockavos geležinkelio stoties kelių, atstatytas automatinis bėgių vėžės pločio keitimo mechanizmas.

Visas ruožas aptvertas plieninio rezgimo tinklo tvorele, siekiant apsaugoti migruojančius gyvūnus.

Sutarties vertė – 24,7 mln. EUR be PVM. Darbus atliko UAB „Geležinkelio tiesimo centras“ kartu su subrangovais UAB „Alkesta“, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Fima“, UAB „Gatas“ ir UAB „Tilta“. Ruožo techninės priežiūros paslaugas teiks UAB „Tiltų ekspertų centras“, o statinio projekto vykdymo priežiūrą vykdė „Eisenbahn-und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius