Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ seks „Uber“ pėdomis ir siūlys dalytis savo transporto priemone

Panašu, kad „Facebook“ semiasi įkvėpimo iš dalijimosi automobiliais programos „Uber“. Ketvirtadienį publikuota paraiška patentui gauti atskleidžia, kad „Facebook“ taip pat susidomėjo dalijimosi ekonomika, rašo naujienų svetainė cnn.com.
„Facebook“ aplikacija
„Facebook“ aplikacija / Scanpix nuotr.

Žmonės jau seniai socialiniuose tinkluose įprato dalintis informacija apie būsimuosius renginius. Tačiau renginių kūrimo funkcija „Facebook“ netrukus gali būti patobulinta.

Socialinį tinklą valdanti bendrovė nori padėti savo vartotojams dalintis automobiliu arba surasti pakeleivių, norinčių nuvykti į vieną iš sukurtų renginių.

Ateityje „Facebook“ vartotojai, pakviesti į renginį, galės pažymėti, ar atvyks į jį automobiliu, ar pėsčiomis. Pastariesiems „Facebook“ pasiūlys galimą vairuotoją su patogiausiu nuvykimo maršrutu. Tiesa, kelionės draugo paieška galiotų ir keliaujantiems viešuoju transportu – būtų įmanoma susisiekti su ta pačia transporto priemone į tą patį renginį vykstančiu asmeniu.

Paaiškėjo, kad patentas įdiegti dalijimosi transportu funkciją „Facebook“ atstovų galvose brendo jau kurį laiką, nes prašymas dėl patento buvo pateiktas 2014 m. liepą.

2015 m. gruodį „Facebook“ paskelbė apie bendradarbiavimą su „Uber“, atversiantį galimybę socialinio tinklo naudotojams išsikviesti automobilį iš „Facebook Messenger“ programėlės telefone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius