Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vežėjai laikosi tirpdydami santaupas ir perstumdydami veiklą

Nors Rusijos embargas ir sugriežtinta kontrolė sudavė stiprų smūgį šalies transporto sektoriui, išperkamosios nuomos, degalų įsigijimo, atsiskaitymo už kelius ir kitas paslaugas vežėjams teikiančių bendrovių atstovai kol kas nejaučia smarkaus atsiskaitymų sutrikimo ir prognozuoja, kad geriau situaciją bus galima vertinti kovą.
Vilkikai iš Rusijos vakar Klaipėdoje dar tebelaukė konteinerių.
Vilkikai / „Lietuvos žinių“ nuotr.

Lietuvos bankų asociacijos Lizingo komiteto pirmininkas „UniCredit Leasing“ Lietuvos filialo vadovas Laimonas Belickas „Verslo žinioms“ teigė, kad nors nerimo dėl transporto sektoriaus yra nemažai, kol kas tiesioginių finansinių padarinių lizingo bendrovės nejaučia ir konstatuoja, kad padėtis nėra bloga.

„Kol kas nėra akivaizdžių prastos padėties ženklų, tačiau praėjusių metų pabaiga buvo viena blogiausių istorijoje, gal neprilygsta, bet gali prilygti 1998-1999 metų ar 2008-2009 metų kriziniams periodams“, – vežėjų, kurie dirba Rytų ir Vakarų transporto koridoriuje, padėtį vertina vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius