Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„H&M“ plėtrą Baltijos šalyse pradeda nuo Rygos, „Apranga“ konkurencijos nebijo

Švedijos drabužių tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M) plėtrą Baltijos šalyse pradės nuo Latvijos, kurioje pirmąją parduotuvę gali atidaryti jau šių metų rudenį. Portalo eversus.lt duomenimis, šią naujieną įmonė turėtų paskelbti kitą savaitę.
„H&M“ logotipas
„H&M“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Neoficialiais duomenimis, „H&M“ plėtros vadovai derėjosi su Norvegijos nekilnojamo turto plėtros įmone „Linstow“ Latvijoje, nes juos domina jos Rygoje valdomas prekybos centras „Alfa“. Švedų dėmesio sulaukė ir kitas, perspektyvioje Rygos vietoje įsikūręs prekybos centras „Spice“.

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ ir kitos Lietuvos bendrovės taip pat turi savo parduotuves Latvijos „Alfa“ bei „Spice“ centruose, todėl joms konkurencija su „H&M“ prasidės nuo pirmųjų jos veiklos dienų Baltijos šalyse.

„Esame labai gera kompanija, todėl nebijome jokių konkurentų“, – eversus.lt sakė „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Portalo žiniomis, Lietuvoje „H&M“ derėjosi su prekybos centrais „Panorama“, kurį valdo tas pats nekilnojamojo turto plėtotojas, kaip ir Rygos „Spice“, bei „Ozu“. Kuo šios derybos baigėsi, neaišku, nes „Panorama“ jų nekomentuoja, o tarptautinių tinklų atėjimą „Oze“ koordinuoja pati šį centrą valdanti kompanija ECE.

„H&M“turi apie 2,5 tūkst. parduotuvių 43 šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius