-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lotynų Amerika surengs savo „Euroviziją“

Europos transliuotojų sąjunga su džiaugsmu pranešė apie planus išplėsti „Eurovizijos“ dainų konkurso prekės ženklą į Lotynų Ameriką.
„Eurovizija“
„Eurovizija“ / „Scanpix“ nuotr.

„Eurovizijos“ dainų konkursą Lotynų Amerikoje prodiusuos Christeris Björkmanas, Andersas Lenhoffas, Ola Melzig, Peteris Settmanas ir Gregas Lipstone'as, Amerikos dainų konkurso ir Kanados „Eurovizijos“ dainų konkurso prodiuseriai.

2022 m. „Eurovizijos“ dainų konkursas sulaukė daugiau nei 75 mln. unikalių žiūrovų „YouTube“ platformoje, 232 teritorijose visame pasaulyje. Lotynų Amerikos šalys žiūrėjo daugiausiai tarp nedalyvaujančių šalių. Tarp šių šalių – Argentina, Brazilija, Čilė ir Meksika.

Dabar prodiuseriai artimiausiais mėnesiais pradės „Eurovizijos“ dainų konkurso Lotynų Amerikoje miesto šeimininko paieškas tarp geriausiai pasirodžiusių Lotynų Amerikos rinkų.

Eurovizijos dainų konkursas Lotynų Amerikoje – tai naujausias pasaulinės Eurovizijos dainų konkurso plėtros etapas, kuriuo kartu keliamas prekės ženklo palikimas ir išlaikomas vietos kultūros atstovavimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius