Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

56-erių Madonna tapo naujuoju „Versace“ reklaminiu veidu

Šeštą dešimtį įpusėjusi popkaralienė Madonna (56 m.) tapo „Versace“ mados namų pavasario/vasaros kolekcijos veidu.
Madonna
Madonna / „Versace“/Mert Alas & Marcus Piggott nuotr.
Temos: 2 Madonna Versace

Šią savaitę paviešinti pirmieji reklaminės kampanijos kadrai su Madonna. Tai jau ketvirtas kartas, kai Madonna bendradarbiauja su „Versace“ mados namais.

„Visada malonu nuo galvos iki kojų būti apsirengusiai „Versace“ ir per drabužius patirti Donatellos vaizduotę bei aistrą, su kuria ji sukūrė šią kolekciją“, – viešame pareiškime sako Madonna.

„Madonna yra viena iš tikrųjų „Versace“ ikonų. Be galo džiaugiuosi, kad mano draugė ir įtakingiausia bei kryptingiausia pasaulio atlikėja yra „Versace“ pavasario kolekcijos veidas“, – kalbėjo dizainerė Donatella Versace.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius