Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aisčio Mickevičiaus kelionės kvepia juodosiomis orchidėjomis

„Niekuomet nebuvau Indonezijoje ar Šri Lankoje, bet įsivaizduoju, kad tose šalyse kvepia būtent taip“, – sako aktorius, parfumeris Aistis Mickevičius, šiandien kelionių parodoje „Adventur“ pristatęs savo sukurtą kelionių kvapą.
Aistis Mickevičius pristatė savo sukurtą kelionių kvapą
Aistis Mickevičius pristatė savo sukurtą kelionių kvapą / Organizatorių nuotr.

Kuo kvepia kelionės? Ką tik užplikyta kava Paryžiaus kavinukėje, ambra ir nosį kutenančiais smilkalais Jeruzalės senamiesčio skersgatviuose, o gal neapsakoma gaiva nulijus lietui Indijos arbatmedžių plantacijose... Kiekviena šalis ir vieta kvepia vis kitaip, o mūsų unikali atmintis geba užfiksuoti tai prisiminimuose. Kvapai ir kelionės – dvi neatsiejamos žinomo aktoriaus, radijo laidų ir renginių vedėjo, parfumerio Aisčio Mickevičius aistros, kurias jis sujungė į vieną ir sukūrė unikalų namų kvapą, gyvenantiems kelionių laukimu.

„Kelionių kvapas“ vilioja, jis pasakoja istoriją apie žmones, kuriuos sutikome kelionėse, apie vaizdus, kuriuos matėme. Kažkodėl man tai – egzotinės šalys, kuriose niekuomet nebuvau“, - sako Aistis, į savo kelionių kvapą sudėjęs juodosios orchidėjos, pačiulio, ambros aromatus. Jis prisipažįsta, kad Pietryčių Azija jo netraukia, mieliau aktorius keliautų į Pietų Ameriką.

Kelionių agentūros „West Express“, kuriai „Kelionių kvapą“ sukūrė Aistis Mickevičius, generalinis direktorius Raimondas Ušeckas įsitikinęs, kad egzotikos galima rasti įvairiuose kraštuose – ir Latvijoje, ir Baltarusijoje. „Kvapai mums sukelia įvairiausius jausmus, norisi, kad grįžus iš kelionių jie liktų“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius