-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dizainerė Milda Čergelytė pristato 80-ųjų „blitz kidz“ judėjimo atstovės Princess Julios įkvėptą kolekciją

Dizainerė ir prekinio ženklo MIMI.C įkūrėja Milda Čergelytė pristato naujausią, 2014 metų „Pre-Fall“ kolekciją moterims. Jaunoji dizainerė, šiuo metu kurianti Londone, Didžiojoje Britanijoje, pristato kolekciją pavadinimu „Jewellia“, sofistikuotai ir elegantiškai atspindinčią turtingą Londono klubinio gyvenimo istoriją.
Mildos Čergelytės kolekcijos „Jewellia“ modelis
Mildos Čergelytės kolekcijos „Jewellia“ modelis / Aleksandros Kingo nuotr.
 
Drąsa ir konceptualumu pasižyminčios M.Čergelytės kūryboje ši kolekcija – jau septintoji.  Šį kartą Milda meistriškai žongliruoja „blitz-kids“ judėjimo stiliumi ir neria į vyriško kostiumo dekonstrukcijos teikiamas išraiškos formas.
 
Kolekcija princesei
 
Šios kolekcijos virtualiam pristatymui dizainerė pasirinko žymiojo Londono viešbučio „The Sanderson“ apartamentus, dvelkiančius 80-ųjų postmodernizmu. Pasak M.Čergelytės, kolekcija „Jewellia“ gimė iš studijų projekto (dizainerė studijuoja Londono mados koledže). „Gavau užduotį sukurti kokį nors gaminį legendinei Londono didžėjai, žurnalo „I-D“ reporterei ir vienai ikoniškiausių 80-ųjų „blitz kidz“ judėjimo atstovei Princess Julia. Ši moteris yra nepaprastai daugialypė asmenybė, nenuginčijama mados ikona, todėl užduotis man virto iššūkiu. O iššūkis virto naujausia kolekcija“, – pasakoja M.Čergelytė. Princess Julia įkvėpta Milda kūrė ryškius ir tviskančius it saldainio popierėlis kostiumų derinius, kruopščiai siuvinėtus rankomis, o pati šio projekto kaltininkė – Julia, kolekcijos kūrimo procesą sekė ir net kėsinasi pasisavinti jos modelius.
Aleksandros Kingo nuotr./Mildos Čergelytės kolekcijos „Jewellia“ modelis
Aleksandros Kingo nuotr./Mildos Čergelytės kolekcijos „Jewellia“ modelis

 
Naujas žvilgsnis į vyrišką švarką
 
Kolekcijos „Jewellia“ siluetai – iš pirmo žvilgsnio griežti ir nuosaikūs, įkvėpti Antrojo pasaulinio karo laikmečio kostiumų, kuomet buvo draudžiama naudoti prabangius audinius, aplikacijas, buvo netgi reguliuojamas sunaudojamo audinio kiekis. Išlaikiusi nuosaikų vyriško švarko siluetą, dizainerė drąsiai laužė taisykles ir kostiumus gausiai dekoravo aplikacijomis, strazais, dekonstravo bei į išorę iškėlė kišenes. M. Čergelytė šiai „capsule“ kolekcijai naudojo aukščiausios kokybės audinius: Alexanderio McQueeno mados namų šilką ir medvilninį satiną, rankomis siuvinėtus nėrinius. Kolekcijos koloritas išlaiko „blitz kidz“ filosofijai būdingus grynų spalvų kontrastus, o augalinis audinių marginimas kuria pereinamojo sezono – nenuspėjamo pavasario, virstančio rudeniu, įspūdį.
Aleksandros Kingo nuotr./Mildos Čergelytės kolekcijos „Jewellia“ modelis
Aleksandros Kingo nuotr./Mildos Čergelytės kolekcijos „Jewellia“ modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius