Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Eurovizijos 2009“ išlaidos – 40 mln. JAV dolerių

Surengti „Eurovizijos 2009“ finalą Maskvoje kainavo apie 40 mln. JAV dolerių.
Antrasis pusfinalis
„Eurovizijos“ konkursas Maskvoje / Kęsto Juškos / 15min nuotr.

„Bendrosios išlaidos – apie 40 mln. JAV dolerių, iš kurių Pirmajam kanalui tenka maždaug trečdalis“, – pranešė Pirmojo kanalo generalinis direktorius Konstantinas Ernstas interviu žurnalui „Itogi“, išspausdintame pirmadienį.

Pasak jo, „į šią sumą įėjo viskas – ir VIP salė atvykstantiems svečiams, ir ekskursijos po Maskvą, ir projekcinių ekranų nuoma įvairiuose Europos kampeliuose bei kilnojamosios televizijos studijos (KTS), kuri buvo Pekine, pirkimo išlaidos. Išlaidos pačiam šou ne tokios ir didelės“.

Atsakydamas į klausimą apie tolesnę televizijos kanalo veiklą po tokių išlaidų Konstantinas Ernstas pripažino, kad „dirželį teks suveržti“.Pasakodamas apie tai, kaip buvo leidžiami pinigai, jis pranešė, kad nemaža suma buvo paklota ir už „24 kamerų KTS – kilnojamąją televizijos studiją, geriausią iš esamų šiuo metu“.

„Ji buvo surinkta specialiai Pekino olimpiadai. Manau ji tarnaus mums iki žaidynių Sočyje. O šiandien, kartoju, ji neturi lygių pasaulyje. Televizijos studijai mes išleidome beveik trečdalį pinigų, kuriuos skyrė valstybė. Pridursiu, jog daugiau kaip milijoną JAV dolerių mums teko atiduoti už išmuitinimą – nebuvo jokių lengvatų“, – paaiškino K.Ernstas.

Kalbėdamas apie išleistų lėšų atlyginimą jis taip pat pažymėjo, kad „apie 6 mln. Šveicarijos frankų turėjo sumokėti Europos transliuotojų sąjunga, bet kol kas šių pinigų negavome“, padėjo rėmėjai, kažkiek sugrįžo pardavus bilietus į sporto rūmus „Olimpijskij“.

Tačiau tai nepadengė išlaidų. Beje, mes to ir nesitikėjome. Antra vertus, ta pati kilnojamoji studija, kainavusi beveik 10 mln. JAV dolerių, pasiliks Rusijoje, niekur iš čia neišvažiuos. Vadinasi, tai ilgalaikė investicija“, – pridūrė K.Ernstas.

Atsakydamas į klausimą apie tolesnę televizijos kanalo veiklą po tokių išlaidų, K.Ernstas pripažino, kad „dirželį teks suveržti“.

„O toliau? Išgyvensime, žinoma. Nors šių metų antrajame ketvirtyje netenkame 34 proc. pajamų iš reklamos, palyginti su tokiu pačiu 2008 metų laikotarpiu“, – pridūrė K.Ernstas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius