Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Juozas Statkevičius keičia taktiką: bilietas į madų šou – už 10 eurų

Jau lapkričio pabaigoje mados mylėtojų laukia dar viena šventė – Juozo Statkevičiaus haute couture 2020 metų pavasario/ vasaros kolekcijos pristatymas. Vis dėlto, jei manote, kad norint į jį pakliūti reikia pakloti didelę pinigų sumą, klystate, nes bilietų į šou kainos prasideda vos nuo 10 eurų. 15min pasidomėjo, kas lemia tokią mažą bene žinomiausio Lietuvos dizainerio renginio kainą.
Asta Valentaitė, Juozas Statkevičius, Edita Vilkevičiūtė
Asta Valentaitė, Juozas Statkevičius, Edita Vilkevičiūtė / 15min nuotr.

Bilietų į lapkričio 20-ąją „Litexpo“ parodų rūmuose du kartus vyksiantį Juozo Statkevičiaus šou kainos prasideda nuo dešimties eurų, tiesa, norintys geresnio vaizdo turi sumokėti ir kur kas daugiau – 60 eurų.

Tačiau ar 10 eurų – ne per pigu tokiam renginiui? Galbūt nustatyti šią kainą privertė suprastėję bilietų pardavimo rezultatai? 15min šiuos klausimus ir uždavė J.Statkevičiaus atstovei, įstaigos „Didysis mados teatras“ direktorei Živilei Matačiūnaitei.

Ji pasakojo, kad šiųmetis kolekcijos pristatymas bus išskirtinis, nes vyks neseniai atnaujintoje „Litexpo“ parodų rūmų salėje, kuri suteiks daugiau galimybių.

„Kolekciją bus galima demonstruoti tokiu būdu, kuris iki šiol Lietuvoje galėjo egzistuoti tik svajonėse. Žiūrovai šou galės stebėti ant ilgiausio podiumo ir iš itin arti“, – sakė Ž.Matačiūnaitė.

Vis dėlto dizainerio atstovė patikino, kad su bilietų pardavimo rezultatais nuo dešimties eurų prasidedančios kainos neturi nieko bendro. Ž.Matačiūnaitė pabrėžė, kad jos nustatytos siekiant į renginį pritraukti jaunimo.

„Be viso įmanomo komforto „Litexpo“ erdvė leido sukurti galimybę įrengti nebrangias stovimas vietas – tokiu būdu mes investuojame tam, kad jauni ir smalsūs žmonės, kurie dar negali sau leisti prabangos, galėtų įsigyti stovimus bilietus ir susipažinti su mados šou. Šiuo atveju pinigai nėra pagrindinis aspektas“, – 15min aiškino Živilė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Juozo Statkevičiaus kolekcijos modeliai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Juozo Statkevičiaus kolekcijos modeliai

Paklausta, kiek šiuo metu nupirkta bilietų į J.Statkevičiaus šou, Ž.Matačiūnaitė teigė įvardyti to negalinti, tačiau patikino: „Bilietų pardavimai signalizuoja, kad bus antplūdis.“

Tačiau kalbėdama su 15min Živilė neslėpė ir apmaudo – tokių renginių situacija Lietuvoje vis dar yra labai prasta, nes apie padorų atlygį mados ir kitų kultūros sričių atstovai gali tik pasvajoti. Todėl, anot J.Statkevičiaus atstovės, derėtų vertinti tai, kad mūsų šalyje jie apskritai vyksta.

„Džiaugiamės, kad Lietuvoje titaniškomis įvairių menininkų pastangomis vis dar yra pasaulinio lygio renginių, ir ne tik mados, tačiau ir, pavyzdžiui, operos ar teatro, – kalbėjo Ž.Matačiūnaitė. – Visų jų kainos yra „žemiau plintuso“. Aukšto lygio renginiai vyksta Lietuvoje ne dėl galimybės iš jų uždirbti – jie vis dar įmanomi tik todėl, kad pasaulinio lygio mados, operos, teatro ir kino žvaigždės sutinka dirbti iš idėjos, atsisakydami solidžių honorarų pasaulinėse scenose.“

Živilė taip pat paminėjo, kad kai kurias iš šių žvaigždžių bus galima pamatyti ir būsimame J.Statkevičiaus kolekcijos pristatyme kaip šių metų šou herojus.

„Visi žinome, kad kokybė kainuoja kosminius pinigus, viskas aplink brangsta, tačiau bilietų kainas pavyksta išlaikyti nesikeičiančias“, – pridūrė Ž.Matačiūnaitė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Juozas Statkevičius
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Juozas Statkevičius

Rado būdų užsidirbti daugiau

15min primena, kad dar praėjusiais metais Juozas Statkevičius savo feisbuko paskyroje guodėsi, kad bilietai į jo kolekcijos pristatymą graibstomi ne taip greitai, kaip šis tikėjosi.

„Dar neturi bilieto? Neišpirks bilietų – nerodysim. Šviesa, salė, modeliai, dekoracija – viskas kainuoja. O kur dar grimas, šukuosenos, patys drabužiai, batai, 180 modelių! Muzika! Viskas kainuoja! Grynas nuostolis, kad jūs pamatytumėt pasaką“, – tąkart nuogąstavo Juozas.

O 2017-aisiais J.Statkevičius sukėlė šurmulį pranešdamas, kad į jo kolekcijos pristatymus norintiems patekti žiniasklaidos atstovams akreditacijos nuo šiol bus apmokestintos.

„Šiemet įvedame naujovę – akreditacija į renginį bus mokama. Viena kainuos 40 eurų“, – pristatė J.Statkevičius. Beje, tais metais eiliniai žiūrovai į šou galėjo patekti dvigubai pigiau nei žurnalistai – už 20 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius