Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mariją Lamą Paryžiaus mados savaitėje vėl stebino Jeanas Paulis Gaultier

Paryžiaus aukštosios mados savaitė, ko gero, svarbiausias mados renginys pasaulyje. Į Prancūzijos sostinę jis sutraukia garsiausių ne tik Europos, bet ir viso pasaulio mados namų atstovus, įkvepia jaunus dizainerius bei supažindina viso pasaulio moteris su naujausiomis mados tendencijomis.
Marija Lama ir Jeanas Paulis Gaultier
Marija Lama ir Jeanas Paulis Gaultier / Asmeninio archyvo nuotr.

Savo kūrinius Paryžiuje pristato tokie mados namai kaip „Valentino“, „Armani Prive“, „Atelier Versace“ iš Italijos, „Dice Kayek“ iš Turkijos, Ulijana Sergejenko iš Rusijos, Zuhairas Muradas bei Elie Saabas iš Libano, „Maison Margiela“ iš Belgijos ir kiti garsiausi pasaulio dizaineriai. Įsimintino mados renginio nepraleido ir Marija Lama, modelių agentūros „Lama Model Management“ ir mokymo centro „Mokslo džiaugsmas“ vadovė.

Pasigėrėti įspūdingu renginiu madų pasaulio sostinėje susirenka gausybė pirkėjų, žvaigždžių bei žurnalistų iš viso pasaulio. Marija Lama grįžo kupina puikių emocijų ir džiaugiasi naujomis pažintimis – per Ilja madų šou jai teko sėdėti šalia Kataro karališkosios šeimos stilisto, kuris čia rinko drabužius karalienei bei ieškojo karališkajai šeimai naujų galimybių investuoti. Kataro karališkoji šeima jau seniai domisi mados pasauliu – nuo 2012 metų jai priklauso „Valentino“ prekės ženklas.

Asmeninio archyvo nuotr./Marija Lama
Asmeninio archyvo nuotr./Marija Lama

„Dice Kayek“ pristatymą Marija Lama stebėjo šalia „Vogue“ žurnalo redaktorės Suzie Meknes – įžymybių kiekviename pristatyme gausu. Garsiausių mados namų renginiuose dalyvauja ir kviestinės žvaigždės – šį kartą Jeano Paulio Gaultier madų šou ypatingas svečias buvo dainininkė Fergie, „Chanel“ – aktorė Gwyneth Paltrow, o „Valentino“ – aktoriai Benas Stilleris ir Owenas Wilsonas.

Marija Lama šiemet aplankė ne vieną madų šou – ji stebėjo „Dice Kayek“, „Alexis Mabille“, „Julien Fournie“, „Alexandre Vauthier“, „Jean Paul Gaultier“, „Ilja“ bei Bowie Wongo pristatymus. Mados namų vadovei visos kolekcijos paliko įspūdį, kiekviena jų savita ir nepakartojama, savaip nuostabi, abejingų nepalieka čia daugiausia pristatomi vakariniai moterų drabužiai. 

Paryžiaus aukštosios mados savaitė daug įspūdingesnė, tačiau ir trumpesnė nei „ready to wear“ (liet. „paruošta dėvėti“ arba paprastoji, gatvės mada) – ji tetrunka tris dienas, todėl čia kviečiama gerokai mažiau svečių, o pristatymai būna daug iškilmingesni.

Į „Schiaparelli“ mados namų pristatymą svečiai šiemet žengė raudonu kilimu, o „Chanel“ madų šou įėjimą saugojo ginkluoti policijos pareigūnai su šunimis, kas visai nestebino, žinant paskutinių mėnesių įvykius Paryžiuje. Ne vienas dizaineris susirinkusius svečius dosniai apdovanojo – „Chanel“ mados namai savo gerbėjams įteikė prabangius kvepalus, olandų dizainerė Ilja – kosmetikos rinkinius. Keletą dienų visas Paryžius alsavo mada, vyko ne tik įspūdingi kolekcijų pristatymai, bet ir daugybė vakarėlių.

Asmeninio archyvo nuotr./Marija Lama ir Alexis Mabille
Asmeninio archyvo nuotr./Marija Lama ir Alexis Mabille

Be galo įspūdingas buvo Jeano Paulio Gaultier madų šou, ne veltui šis dizaineris tituluojamas vienu geriausių drabužių dizainerių pasaulyje. Jeanas Paulis mėgsta didžiulius šou bei teatrą, sukuria žiūrovams tikrą mados šventę. Mariją Lamą šis teatrališkas pasirodymas sužavėjo – atrodė taip, jog ekstravagantiški dizainerio modeliai tiesiai nuo podiumo ruošiasi eiti linksmintis į įspūdingą vakarėlį.

Dizaineris pateikė naują apsirengimo stilių, kiek funky bei labai atkreipiantį dėmesį. Pristatymą Jeanas Paulis Gaultier pradėjo pižamos stiliaus drabužiais, laisvais chalato tipo švarkeliais, skrybėlaitėmis, tačiau pasirodymo viduryje kolekcija labai sumoteriškėjo – pristatyti dizainerio mėgstami dalykiški kostiumėliai ir švarkai, tinkantys moteriai, užimančiai vadovaujančias pareigas. Puikiai suderintas dalykinis stilius ir ekstravagancija – dizaineris nebijo parodyti, kaip dalykiška moteris gali tuo pačiu metu atrodyti seksualiai ar, pridėjusi vos keletą detalių, pagyvinančių stilių, tais pačiais drabužiais eiti linksmintis į klubą. Puikiai tiko net kaklaraištis! 

Julienas Fournie šiemet pranoko pats save. Jo kolekcija – įkvėpta Azijos egzotikos, nepaprastai moteriška, joje vyravo energingų spalvų audiniai, tropinių gėlių raštai. Kolekcijoje dominuoja sijonai ir suknelės.  Julienas Fournie kuria moters superžvaigždės įvaizdį, tokios, kuri nepaprastai pasitikinti savimi, yra graži bei žino savo vertę, šiek tiek primena Romėnų deivę, tačiau išlieka elegantiška. Dizainerio suknelės dekoruotos gėlėmis, kaspinais, derinami masyvūs kaklo papuošalai, kai kurių modelių galvas puošė Romėnų moterų galvos papuošalai.

Žiūrovus taip pat itin maloniai nustebino olandų dizainerė Ilja, kurios pristatymą ne vienas apibūdino kaip tikrą moteriškumo šventę. Kolekcijoje puikiai derėjo moteriškumą pabrėžiančios švelnios formos, spalvos ir tekstūros. Dominavo odos spalva su smaragdo žalumo bei oranžinės elementais. Pristatyti rafinuoti švarkeliai, elegantiškos liemenės, asimetriškos šilko suknelės, švelniai banguojančios apie moters kūną, drabužiai puošti rankų darbo detalėmis. 

Prancūzų dizaineris Alexis Mabille buvo ištikimas tamsioms spalvoms ir estetikai. Jo šou atidarė garsus estų modelis Carmen Kass. Alexis Mabille pristatė išskirtinių vakarinių suknelių kolekciją, skirtą 30–40 metų moteriai, visi jo drabužius demonstravę modeliai taip pat priklausė šiai amžiaus kategorijai. Alexis kuriamos moters įvaizdis – itin rafinuotas, patrauklus ir elegantiškas. Kolekcijoje vyravo juoda ir balta spalvos, sukneles puošė atskiros kruopščiai parinktos moteriškumą pabrėžiančios detalės – nėriniai, kaspinai, asimetriški švarkai bei skraistės. 

Antrus metus savo kolekciją pristatantis Bowie Wongas, rodė, kad yra įkvėptas Isee Myake. Jo kolekcija buvo labai futuristinė, atrodė, kad skirtas merginai lėlei, Lolitai. Midi suknelės dekoruotos 3D elementais ir lengvumo priduodančios šilkinės skaros. 

Kasmet dizaineriai stengiasi nustebinti, sugalvoti ką nors naujo, ne išimtis ir ši mados savaitė – jei 2015 metų dizainerio  kolekcija buvo konservatyvi, šiemet ji – žaisminga, ir atvirkščiai. Šio sezono moteris – pasitikinti savimi, tokia, kuri pati renkasi, kas ji yra ar kuo nori būti. Ji nebijo eksperimentuoti, pabrėžti savo seksualumo, išsiskirti iš minios ir būti laiminga. Drabužiai jai – tai kūryba, menas ir grožis, būdas išreikšti save.

Nebijokime būti tokios moterys, puoštis bei mylėti save ir gyvenimą!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius