Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nauja mados mūza: aktorė Helena Bonham Carter tapo nauju „Marc Jacobs“ veidu

Nors britų aktorė ir režisieriaus Timo Burtono mylimoji Helena Bonham Carter dažniau garsėja ne elegantiškais, o niūriais ir apskurusiais apdarais, panašu, kad ji taps nauju mados industrijos hitu.
Helena Bonham Carter
Helena Bonham Carter / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

H.Bonham Carter nutarusi bendradarbiauti su JAV prekės ženklu „Marc Jacobs“ prisidėjo prie būrio kitų garsių moterų – reklaminių kampanijų veidų, tokių kaip Victoria Beckham, Dakota Fanning ar Sofia Coppola.

Žiniasklaidai išplatintoje nuotraukoje H.Bonham Carter pozuoja vilkėdama futuristinę suknelę ir taškuotas pėdkelnes. Filme „Karaliaus kalba“ vaidinusią aktorę fotografavo žinomas fotografas Juergenas Telleris, nuolat dirbantis su dainininke Bjork.

Dailymail.co.uk žurnalistų teigimu, H.Bonham Carter – gana keistas „Marc Jacobs“ pasirinkimas. Juolab ir pati aktorė yra užkietėjusi dizainerės Vivienne Westwood kūrybos fanė. Svarstoma, kad apie sandėrį su JAV prekės ženklu britų aktorė veikiausiai pradėjo kalbėti po sausį Los Andžele vykusių Aktorių gildijos apdovanojimų, kurių metu ji vilkėjo elegantišką „Marc Jacobs“ suknelę.

45–erių H.Bonham Carter prieštaringai vertinama dėl savo stiliaus ir keistų drabužių derinių, tačiau jos išskirtinis stilius praėjusiais metais aktorei pelnė vietą žurnalo „Vanity Fair“ geriausiai besirengiančių garsenybių sąraše. Anksčiau H.Bonham Carter yra sakiusi, kad viena jos stiliaus įkvepėjų – Prancūzijos karalienė Marija Antuanetė.

H.Bonham Carter nuotrauką „Marc Jacobs“ reklaminei kampanijai pamatyti galite paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius