Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pitti Uomo“ vyrų mados savaitė: kokias būsimas tendencijas įžvelgė Marija Palaikytė

Sausis. Ir vėl viso pasaulio stilingieji išsiruošė į naujausių tendencijų medžioklę Florencijoje. Itališkosios mados gimtinė, neapleidžianti savo pozicijų, kaip vyriškos mados sostinė, Florencija jau 89 kartą subūrė išskirtinius mados mylėtojus į „Pitti Uomo“ mados savaitę. Kaip ir kasmet savo įspūdžius iš Florencijos Žmonės.lt skaitytojams pasakoja mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė.
„Pitti Uomo“ Florencijoje
„Pitti Uomo“ Florencijoje / Marijos Palaikytės nuotr.

Kaskart renginiui priskiriama kokia nors tema – tarsi pamatinė, laikmečiui būdinga makrotendencija, o vizualiniais jos išpildymais rūpinasi pripažinti savo srities profesionalai.

Šiemet tai: „Pitti Generation(s)“  – „Pitti karta(-os)“. Mada neturi amžiaus – ji dinamiška, nevienalytė, bet jos tendencijų gimimo, vystymosi, kaitos ir galiausiai užgesimo procesai šį kartą žavingai sugretinti su žmogaus gyvenimo ciklu.

Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai
Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai

Pitti lankytojų stilius puikiai atskleidžia aktualaus eklektiškos estetikos periodo ypatumus, kai mada tarsi balansuoja tarp praeities romantizavimo ir jaunatviško troškimo išsiskirti, būti savitu. Kontrastai tampa siekiamybe, tad kodėl neapjungus tarsi labiausiai kontrastuojančių kartų tarpusavio santykių?

„Pitti Generation(s)“ atkreipia dėmesį į mados ilgaamžiškumą, nekintančias, iš kartos į kartą perduodamas vertybes, požiūrį į stilių, kitokį gyvenimo būdą. Intriguoja ir tai, kad būtent šiemet pastebimas ir akivaizdus lankytojų amžiaus diapazono plėtimasis – stilingųjų tarpe vietą po truputį užsitarnauja ir itin jauni mados mylėtojai.

Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai
Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai

Pitti vyrai kaip ir kasmet žavi itin išraiškingais deriniais, kurie neabejotinai gali tapti įkvėpimo šaltiniu kiekvienam. Norėčiau pabrėžti, kad nebūtina aklai sekti mados savaitės herojų stiliaus sprendimų.

Teisingiau būtų vertinti juos kaip naudingų įvaizdžio idėjų lobyną, kai kiekvienas stilingasis tampa tarsi gausybės žavingų mados sprendimų rinkiniu.

Asmeninio albumo nuotr./Marija Palaikytė
Marija Palaikytė

Tad kokias būsimas tendencijas galime įžvelgti šį kartą? 

Akivaizdu, kad kitąmet netrūks sodrių spalvų, kad ir kokios jos būtų: itin pamėgto žemės atspalvių kolorito, ryškaus juodos ir baltos kontrasto ar iš naujo atrandamų pastelinių tonų.

Audinio pasirinkimas dažnai tampa viso derinio pamatu, tad verta atkreipti dėmesį, kad kalbant apie raštus – įvairiausių dydžių langučiai tampa absoliučiais favoritais! 

Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai
Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai

Šių metų ryškiausiais atradimais laikomi: lyg iš naujo atrastas džinsas, juodai balti grafiniai raštai bei akį traukianti afrikietiška simbolika. Įdomu tai, kad jau keletą metų savotišką renesansą išgyvenantys kailiai atranda vietą ir vyriškosios mados šaltojo sezono tendencijose. 

Itin ryški kitiems metams siūloma tendencija yra monochrominis spalvinis pasirinkimas, kai pagrindiniai derinio elementai yra tos pačios, iš pirmo žvilgsnio identiškos spalvos. 

Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai
Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai

Pagrindinės aktualios tokio derinimo spalvos yra: visi pilkos atspalviai, žalios, raudonos ir rudos variacijos. 

Atkreipkime dėmesį, kad tiesiog nepamainoma stilingo įvaizdžio dalimi tampa liemenė!

Visgi išskirtinio, savito įvaizdžio garantas yra aksesuarai. O ko jau ko, bet aksesuarų dėmesio besivaikantys „Pitti Uomo“ lankytojai tikrai nestokoja.

Prieš keletą metų naujiena laikyta pirštinių, kaip palto kišenėlės puošmenos, idėja dabar jau įgauna masinį pripažinimą. Toks išorinio drabužio dekoravimas atrodo išties savitai, bet kartu ir solidžiai. Svarbu atkreipti dėmesį, kad pirštinių audinio faktūra, spalva ar raštas itin atidžiai derinami prie viso pasirinkto ansamblio.

Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai
Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai

Dar vienas nepamainomas šaltojo sezono aksesuaras – skrybėlės. Jos ryškios, įvairiausių faktūrų, spalvų itin dažnai puoštos kaspinais ar žaismingomis plunksnelėmis.

Neabejotina, kad galvos apdangalai yra itin universali įvaizdžio detalė, tinkanti tiek neįpareigojančiai laisvalaikio aprangai, jaunatviškam stiliui, tiek solidesniam džentelmeniškam įvaizdžiui – tiesiog svarbu pasirinkti teisingą stilistiką.

Išskirtinai subtilia vyriška puošmena tampa Lietuvoje apmaudžiai retai aptinkamos švarko atlapų ar kaklaraiščių smeigės bei segės. Jos gali būti ir nedidukai juvelyriniai kūriniai ir kiek žaismingesnės masyvesnės gėles imituojančios detalės.

Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai
Marijos Palaikytės nuotr./„Pitti Uomo“ vyriškos mados savaitės lankytojai

Itin daug dėmesio skiriama ir akiniu rėmeliams. Jų šiuolaikinis stilingasis turi daug ir įvairių, tad akiniai kaskart tampa vis kita preciziškai priderinta įvaizdžio dalimi.

Šiuolaikinis stilingasis yra drąsus džentelmenas, nebijantis spalvų, raštų ir aksesuarų gausos.

Akivaizdu, kad išskirtinis vyras vis dar dažnu atveju asocijuojasi su barzdotu mados mylėtoju, nors tenka pripažinti, kad vis daugiau dėmesio sulaukia šmaikščių ūsų puoselėtojai.

Šiuolaikinis stilingasis yra drąsus džentelmenas, nebijantis spalvų, raštų ir aksesuarų gausos. Tokios pačios drąsos atrodyti savitai linkiu ir kiekvienam, norinčiam pasisemti  įvaizdžio idėjų iš vienas giliausių tradicijų puoselėjančios vyrų mados savaitės „Pitti Uomo“ lankytojų.

Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius