Modelis Solveiga Mykolaitytė laukiasi pirmagimio: žinią paskelbė per gimtadienį

Solveiga Mykolaitytė per savo 37-ąjį gimtadienį pasidalijo džiugia žinia – ji taps mama. Kūdikio modelis laukiasi su sužadėtiniu Mantu Rimdeika.
Solveiga Mykolaitytė ir Mantas Rimdeika
Solveiga Mykolaitytė ir Mantas Rimdeika / Asmeninio albumo ir Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Žinia apie vaikelį modelis pasidalijo socialiniuose tinkluose.

„Šiandien – mano 37-asis gimtadienis ir po širdim laikau brangiausią dovaną gyvenime – patirtį, jog tapsiu mama! ⁣

Blaškiaus po pasaulį, nerami siela, vis ieškodama kažko naujo. Gyvenau kur norėjau ir kaip norėjau. Visada kovojau už savo norus, siekius ir bandžiau gyvenimą iš visų pusių. Labiau už viską aš norėjau pažinti pasaulį. ⁣

Vieną akimirką gyvenimas ir didžiausios foto studijos Niujorke, kitą – mėnesiai praleisti Afrikos stovyklose, savanorystėje su laukiniais gyvūnais. Viena akimirka – bėgimas nuo karo raketų Izraelyje, kita – žemės drebėjimai Los Andžele. Glamūras ir geriausi pasaulio renginiai spindinčiuose dangoraižiuose, pasaulinės žvaigždės ir skurdi ryžių vakarienė ant žemės pas pamaldžius vienuolius, nuo likusio pasaulio uždarytoje Birmoje. ⁣Milano podiumas ir žygiai su nakvyne atvirose Brazilijos džiuglėse.

Gyvenimo kontrastai – tai kas ir yra tikrasis pasaulio pažinimas. ⁣

Gyvenimas skirtinguose pasaulio kampuose, begalė nuotykių, pergalių, nusivylimo ir ašarų, daugybė sutiktų po visą pasaulį skirtingų žmonių, daugybė istorijų, skirtingų gyvenimų ir patirčių. ⁣

Savo kelią iki šiol nuėjau taip, jog nebežinojau ko dar daugiau iš gyvenimo (ir Manto) galėjau paprašyti, kaip tik šios, visiškai naujos, patirties.⁣

Sutikus meilę suglaudžiau sparnus ir nurimau. Atsikvėpiau ir pailsėjau. Radau save kitokią. ⁣

Drąsiai neriu į naujas bangas, naujus nuotykius, nežinomybes ir visa ko naujos pradžios etapą. ⁣

Nebus jis tik romantiškai gražus ir visad mielas.

Bus visko. Kaip ir pas mus visus. ⁣

Bet jis bus naujas. Ir visiskai naujoji AŠ!

Susipažinsime iš naujo“, – socialiniuose tinkluose rašė S.Mykolaitytė.⁣

Anksčiau Žmonės.lt atviravusi apie nepaprastą ryšį su sužadėtinio dukra, Solveiga tik dar kartą primena – apie piktąsias pamotes ji girdėjo vien pasakose. Realybėje viskas gražu, šilta bei emocionalu.

„Su Idile ir Mantu mes tikrai daug laiko praleidžiame drauge. Visuomet vykstame prie jūros. Mergytei be galo patinka maudynės. Kai šią žiemą persikėlėme gyventi į Palangą, vasarą panašios pramogos tapo dar dažnesnės.

Šiltasis sezonas mūsų šeimynai visuomet asocijuojasi su kuo daugiau atostogų, tad stengiamės mėgautis gražiu oru ir organizuoti smagias išvykas, kad vaikas turėtų kuo gražesnių atsiminimų ir pačių geriausių emocijų bei pažintų ir atrastų vis kažką naujo.

Juk taip smagu parodyti Idilei mus supantį pasaulį ir šalies grožį“, – sako Solveiga ir priduria, kad automobilyje pusę kelionės pramieganti jos kompanionė visų išvykų metu būna kupina energijos.

Pakruojo dvaras – viena mylimiausių Idilės vietų.

„Idilė, kaip ir aš, labai mėgsta persirenginėti dvaro suknelėmis (juokiasi), todėl bandome kartas nuo karto ir Mantą kokiu puošnesniu dvariškio kostiumu aprengti. Tuomet būna be galo juokinga ir smagu, ypač – Idilei. Juk tam tikruose vaidmenyse esame visi kartu.

Persirengus prasideda visas dvariškas gyvenimas – važinėjamės karieta, dyvavaujame Šekspyro spektakliuose, valgome pyragą arbatinėje ir mėgaujamės kitomis pramogomis“, – atvirauja Solveiga.

Kelionės akimirka / Asmeninio archyvo nuotr. /

Anot jos, per bendras keliones, stiprėja visų tarpusavio ryšys.

„Tas laikas, kada keliaujame trise, yra nuostabus, nes stiprėja mūsų tarpusavio ryšys, imame vienas kitą dar geriau pažinti, kažką naujo atrandame, pasisemiame kuo geriausių emocijų ir energijos.

Panašios išvykos visuomet yra ypatingos ir tikrai naudingos. Aš mokausi kantrybės, ugdau save būti šiek tiek kitokia.

Su kelionių nuotykiais ir nuotaika – ne visuomet susitvarkyti labai paprasta, juk visko pasitaiko – kartais lyja, griūva planai ar kažkuris iš mūsų tampa per daug alkanas, pavargęs... tos kelionės, kaip ir visas gyvenimas yra nenuspėjamos, bet viską sprendžiame kartu“, – neslepia modelis.

Primename, jog kikboksininkas Mantas Rimdeika Solveigos rankos paprašė 2019 metų Kalėdų rytą atostogų Mianmare metu, kai abu užlipo į turistų dar neatrastos šventyklos viršūnę.

Asmeninio albumo nuotr./Solveiga Mykolaitytė ir Mantas Rimdeika

„Privažiavimą prie tokių šventyklų, kur visiškai nėra žmonių ir užsilipus ant pačios viršūnės gali stebėti saulę su visiškai kosmiška panorama, parodyti gali tik vietiniai. Ant tokios šventyklos dar visai tamsoje ir užsikabarojome ankstų Kalėdų rytą pasitikti bundančios saulės. O užsilipti ant tokių stogų – nėra lengva. Sėdėjome ant pačios viršūnės gerą valandą, stebėjome, kaip iš lėto bunda žemė, kyla saulė, o su ja ir dešimtys spalvingų oro balionų į dangų.

Ar keliausi su manimi ir toliau? Ar būsi mano žmona?

Žiedas sutviska saulės spinduliuose ir patogiai įsitaiso ant mano piršto.

Jam pakvietus leistis keliems mėnesiems kartu po Aziją, net nedvejojau. Su juo kartu nerčiau bet kur. Žinojau jau nuo pat pradžių, jog ši kelionė bus ypatinga“, – rašė Solveiga.