Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Playboy“ vadas padėjo išsaugoti užrašą „Hollywood“

Populiaraus žurnalo vyrams „Playboy“ įkūrėjas Hughas Hefneris išsaugojo legendinį Holivudo ženklą paaukodamas paskutinius trūkstamus pinigus, reikalingus sustabdyti vietovės plėtrai, dėl kurios turėtų būti naikinamas legendinis ženklas.
Užrašas „Hollywood“ Los Andžele
Užrašas „Hollywood“ Los Andžele / AFP/„Scanpix“ nuotr.

H.Hefneris nepagailėjo solidžios 900 tūkst. JAV dolerių (apie 2,3 mln. Lt) sumos.  Kalifornijos valstijos gubernatorius Arnoldas Schwarzeneggeris su džiaugsmu pranešė, kad visos reikalingos lėšos buvo surinktos ir Holivudo istorija bus išsaugota. Daugiau kaip 137 metrų ilgio ženklas stovi ant žemės ploto, iš kurio matyti visas Los Andželas.

Ši teritorija buvo paskelbta parduodama prieš dvejus metus. Daugelis žmonių baiminosi, kad žemę įsigiję asmenys erdvę užstatys prašmatniais namais ir taip užstos ženklą ar išvis jį nugriaus. Ne pelno siekianti organizacija, pavadinta „Public Trust For Lands“ surengė kampanija, kurios metu buvo renkami 12,5 mln. JAV dolerių (apie 32,3 mln. Lt) tam, kad 55,8 hektarų žemės plotas, geriau žinomas kaip Cahuenga viršukalnė, būtų išpirktas.

Šis ženklas – svajonių ir galimybių ženklas.Reikšminga H.Hefnerio auka padėjo surinkti reikalingas lėšas iki penktadienio, kuris buvo paskutiniąja galimo sandorio diena. „Mano vaikystės svajonės kilo iš filmų, sukurtų Holivude. Jie padarė didžiulę įtaką mano gyvenimui ir „Playboy“ atsiradimui.  Ženklas „Hollywood“ yra Holivudo Eifelio bokštas ir aš džiaugiuosi, galėdamas padėti išsaugoti tokį svarbų kultūrinį objektą“, – sakė 84-erių leidėjas. Ženklo „Hollywood“ išsaugojimą parėmė ir kitos garsenybės – aktorius Tomas Hanksas, režisierius Stevenas Spielbergas ir kiti.

Lėšomis prisidėjo ir Kalifornijos valstijos vadovybė. „Tai yra sėkminga pabaiga. Šis ženklas – svajonių ir galimybių ženklas. Jis sutiks ateinančių kartų svajotojus, meninininkus ir net austrų kultūristus. Prisijungdamas prie šios kampanijos padariau tai, ką būtų padaręs Terminatorius“, – Telegraph.co.uk žurnalistams sakė kampaniją rėmęs A. Schwarzeneggeris. Ženklas „Hollywood“ buvo sukurtas reklamos tikslais 1923-aisiais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius