-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Penktadienio popietę „Lidl“ pristatė šventinių produktų liniją „Deluxe“

Šią saulėtą pavasario popietę, „Lidl Lietuva“ žinomiems žmonėms ir tinklaraštininkams metė iššūkį – praleisti valandą be išmaniojo telefono ir socialinių tinklų. Vietoje to, artėjančių Velykų proga jie buvo pakviesti į pikniką, kur galėjo susipažinti ir gyvai pabendrauti vieni su kitais, visomis juslėmis pasimėgauti atėjusiu pavasariu, o iš „Deluxe“ produktų linijos paruoštas šventines vaišes ne fotografuoti, bet priešingai – į gurmaniškų skonių pasaulį leistis užsimerkus, vedamiems žinomo virtuvės šefo Gian Luca Demarco.
Penktadienio popietę „Lidl“ pristatė šventinių produktų liniją „Deluxe“
Penktadienio popietę „Lidl“ pristatė šventinių produktų liniją „Deluxe“ / LIDL nuotr.
Temos: 1 Lidl

Tyrimo duomenys – akistata su šiandienine tikrove

Laikotarpis prieš šv. Velykas yra metas, kai dažnas iš mūsų ryžtasi pasninkauti ar atsisakyti žalingų įpročių. Šiemet 27-iose šalyse „Lidl“ inicijuotas tyrimas atskleidė, kad net 45 proc. mūsų šalies gyventojų Gavėnios metu atsisako mėsos, penktadalis – alkoholio, 14 proc. – saldumynų. Tačiau iš visų šalių tik Lietuvoje ir Vokietijoje mažiau ar rečiau naudoti išmanųjį telefoną šiuo laikotarpiu nesiryžta nei vienas apklaustųjų. Turėdami jį šalia mes valgome prie šeimos stalo (44 proc.), leidžiamės į asmeninį pašnekesį (36 proc.) ir vos pabudę pasineriame į jo ekraną (38 proc.).

„Minėtas tyrimas parodė ir tai, kad daugiau nei trečdalis mūsų šalies gyventojų mano, kad išmanusis telefonas atitraukia jų dėmesį nuo realaus pasaulio, o daugiau nei pusė (55 proc.) norėtų praleisti mažiau laiko juo naudodamiesi. To siekiant, nebūtina imtis drastiškų priemonių – pradėti galime, pavyzdžiui, nuo to, kad kalbėdami su kitais sutelksime dėmesį į pokalbį, o valgydami – į maistą. Būtent susitelkti į po nosimi vykstantį gyvenimą ir kvietėme savo partnerius šiuo jaukiu pikniku“, – sako „Lidl Lietuva“ komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.

Kiek prarandame blaškydamiesi?

Bendravimo tyrinėtojas Paulius Mačiulevičius pikniko svečiams pasakojo, kaip vienos egzotiškos kelionės metu ne savo noru neturėjo galimybės naudotis telefonu. Pasak jo, būtent tada jis iš tikrųjų pradėjo gerti į save svetimos šalies kultūrą, kvapus ir pastebėti, kas vyksta aplink. Žinomus influencerius ir tinklaraštininkus, tokius kaip Naglis Bierancas, Julija Žižė, Deimantė Kazėnaitė, „Vaikų reikalai“, „Cukrinis avinėlis“ ir kt., kurių kasdienis darbo įrankis yra išmanieji telefonai, jis švelniai provokavo kviesdamas pažiūrėti vieni kitiems į akis, įsiklausyti į balsą kalbantis ir taip sutelkti dėmesį į esantį šalia.

„Dėl mus nuolat blaškančių išmaniųjų įrenginių, mūsų dėmesys tampa vis labiau fragmentiškas. Esame nuolat stimuliuojami iššokančių pranešimų telefonuose. Kai gauname žinutę – jaučiamės reikalingi, pamaloninti, tad skubiai reaguojame. Deja, taip po truputį prarandame gebėjimą susikoncentruoti į vieną dalyką vienu metu – veiklą, žmogų, vaizdą. To pasekmė – darosi vis sudėtingiau patirti bei kurti gilius ir kokybiškus santykius“, – sako bendravimo tyrinėtojas.

Gurmaniški skoniai užmerktomis akimis

Tuo tarpu žinomas virtuvės šefas Gian Luca Demarco žinomus žmones ir tinklaraštininkus tiesiogine prasme vedė į skonių, pasaulį – jie patiekalus, pagamintus su šventine, gurmaniška „Lidl“ produktų linija „Deluxe“, ragavo užrištomis akimis, taip susitelkiant tik į maisto skonį.

LIDL nuotr./Penktadienio popietę „Lidl“ pristatė šventinių produktų liniją „Deluxe“
LIDL nuotr./Penktadienio popietę „Lidl“ pristatė šventinių produktų liniją „Deluxe“

„Dažnai būname labiau susitelkę į išmaniųjų ekranus nei į šalia vykstantį tikrąjį gyvenimą. Ir nors šiandien tai neišvengiama, artėjančios Velykos bei pagaliau atėjęs pavasaris kviečia mus bent trumpam pakelti galvas ir pasidžiaugti bundančia gamta bei gyvu bendravimu su esančiais šalia. Jaukus susibūrimas kvietė skaitmeninei detoksikacijai, kurios metu skyrėme ramaus laiko ragavimui, bendravimui ir mėgavimuisi akimirka negalvojant apie tai, kuo pasidalinti socialiniuose tinkluose. Juk kokybiškai praleistas laikas dar ilgam pasotina mus įkvėpimu ir džiaugsmu“, – sako V. Lopeta.

„Deluxe“ – tai privatus „Lidl“ prekės ženklas, prekyboje pasirodantis tik du kartus per metus – per didžiąsias šventes. Juo žymimi reti ingredientai ištaigingiems patiekalams, delikatesai išlavintam skoniui bei patiekalai proginiam stalui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius