Reklamuotojams palankių turinio gairių (kalbant apie į platformą įkeliamus vaizdo įrašus) sąrašas, paskutinį kartą atnaujintas 2019 metų birželio mėnesį, rodo, kad įmonė taiko griežtus standartus, skirtus apsaugoti reklamuotojus nuo žalingo turinio, ir turi algoritmines galimybes tai padaryti. Tačiau „YouTube“ netraktuoja tų pačių vaizdo įrašų kaip netinkamų žiūrovams, nepaisant nuolatinės kritikos, kad platforma leidžia klestėti sąmokslo teorijoms, kraštutinių pažiūrų dešiniesiems ir ekstremizmui.
„Esu nepaprastai sutrikusi, – sako viena iš „Sleeping Giants“ įkūrėjų Nandini Jammi („Sleeping Giants“ siekia skatinti įmones nesireklamuoti neetiškose svetainėse). – Čia taikomi keli standartai. Panašu, kad su skirtingais vartotojais elgiamasi skirtingai, nors prekės ženklams nesaugus turinys greičiausiai nėra saugus ir vartotojams.“