Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

JAV klientų aptarnavimo krizė viruso protrūkio akivaizdoje – kiekvienas už save

Ankstyvą šeštadienį kepyklėlės, esančios už kelių kvartalų nuo mano buto, baristas buvo dar ne visai pasiruošęs vykdyti kavos užsakymus pagal naująją tvarką. Tą rytą, siekiant užkirsti kelią plisti koronavirusui, visas pienas, cukrus ir vienkartiniai dangteliai buvo perkelti už prekystalio. Baristas nervinosi, bijojo, kad bus sunkiau greitai įvykdyti užsakymus, o kiekvienas prašymas įberti „tik šiek tiek cukraus“ ar šliūkštelėti tam tikros rūšies pieno reikštų papildomą laiko švaistymą. Jis vylėsi, kad žmonės bus kantrūs.
Verslas
Verslas / Ali Yaha/ Element 5/ Josue Isai Ramos nuotr./ Unsplash nuotr.

Šalia esančioje maisto parduotuvėje žmonės pradėjo irzti, kad ten, kaip ir bene visose miesto parduotuvėse, baigėsi dezinfekuojančios servetėlės. Kasininkai ir kasininkės mūvėjo pirštines, kiek įmanoma kruopščiau purškė konvejerio diržus ir banko kortelių skaitytuvų klaviatūras, kol kitas klientas į savo pirkinių krepšį krovė tualetinį popierių ir konservus. Kasininkas, nuskenavęs mano naminio makaronų padažo ingredientus, prasitarė, kad pirkėjų, besiruošiančių stichinei nelaimei, antplūdis prasidėjo praėjusį trečiadienį ir nuo to laiko neatslūgsta. 

Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė
Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius