Dabar populiaru
Publikuota: 2020 kovo 18d. 22:00

JAV klientų aptarnavimo krizė viruso protrūkio akivaizdoje – kiekvienas už save

Verslas
Ali Yaha/ Element 5/ Josue Isai Ramos nuotr./ Unsplash nuotr. / Verslas

Ankstyvą šeštadienį kepyklėlės, esančios už kelių kvartalų nuo mano buto, baristas buvo dar ne visai pasiruošęs vykdyti kavos užsakymus pagal naująją tvarką. Tą rytą, siekiant užkirsti kelią plisti koronavirusui, visas pienas, cukrus ir vienkartiniai dangteliai buvo perkelti už prekystalio. Baristas nervinosi, bijojo, kad bus sunkiau greitai įvykdyti užsakymus, o kiekvienas prašymas įberti „tik šiek tiek cukraus“ ar šliūkštelėti tam tikros rūšies pieno reikštų papildomą laiko švaistymą. Jis vylėsi, kad žmonės bus kantrūs.

Šalia esančioje maisto parduotuvėje žmonės pradėjo irzti, kad ten, kaip ir bene visose miesto parduotuvėse, baigėsi dezinfekuojančios servetėlės. Kasininkai ir kasininkės mūvėjo pirštines, kiek įmanoma kruopščiau purškė konvejerio diržus ir banko kortelių skaitytuvų klaviatūras, kol kitas klientas į savo pirkinių krepšį krovė tualetinį popierių ir konservus. Kasininkas, nuskenavęs mano naminio makaronų padažo ingredientus, prasitarė, kad pirkėjų, besiruošiančių stichinei nelaimei, antplūdis prasidėjo praėjusį trečiadienį ir nuo to laiko neatslūgsta. 

Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė
Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė

 

Mūsų bendruomenės nariai kiekvieną mėnesį gali skaityti 5 straipsnius NEMOKAMAI!

Komentarai: 1

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Ypatingos

01:28
15:57

Esports namai

URBAN˙/

Metas ruošti automobilį

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie "15MAX"