Ir nieko keisto, kad diskutuojamų „iPhone 5“ defektų skaičius auga tikrai dideliais tempais. Kartu nieko keisto, kadangi jų atradimo tikimybė, esant mažiausiai 5 mln. parduotų vienetų, yra tikrai didelė.
Pagaliau pasirodė pirmoji „Apple“ atstovų reakcija į skundus, kurie susiję tuo, kad „iPhone 5“ korpuso nugarinė dalis labai greitai susibraižo. „9to5Mac“ praneša, kad „Apple“ viceprezidentas rinkodarai Philas Schilleris vienam iš nepatenkintų „iPhone 5“ pirkėjų situaciją paaiškino taip: „Bet kuris produktas su aliuminio korpusu, laikui bėgant, braižosi ir apnuogina savo natūralią sidabrinę spalvą, tai yra normalu“. Taigi kompanijos vadovybė žengė į pirmąją problemų analizės fazę – jos neigimą.
Netrūksta ir naujų skundų. Anksčiau nemažai žmonių pastebėjo išmaniojo telefono ekrano defektus. Minėtų nekartosime, pakalbėsime apie naują. „iPhone 5“ savininkai praneša, kad įvedant slaptažodį su virtualia klaviatūra, kai kurių telefonų ekraną skersai „perskrodžia“ linijos. Manoma, kad su „iOS 6“ operacine sistema ši problema nesusijusi.
Taip pat kai kurie „iPhone 5“ pirkėjai skundžiasi, kad iš savo kompiuterių USB lizdo negali ištraukti komplekte esančio kabelio. Pasirodo, USB lizde įdubimai yra gilesni, nei esantys standartiniuose, o lizdo fiksatoriai tiesiog stipriau jį laiko. Taigi norint ištraukti kabelį, reikia jį traukti labai smarkiai. Tiesa, „Apple“ keičia probleminius kabelius nemokamai. Neatmetama, kad situaciją gali apsunkinti pačių kabelių deficitas, mat jų pagaminama mažiau nei tikėtasi dėl gamybos proceso ypatumų.
Kai kurie ekspertai tvirtina, kad naujame „Lightning“ lizde kontaktų vaidmuo perskirstomas dinamiškai, tam naudojamos specialios mikroschemos, iš kurių viena yra išmaniajame telefone, o kita – paties kabelio korpuse. Dėl to alternatyvų iš kitų gamintojų tikėtis artimiausiu metu neverta.