„Pastebime, kad vis daugiau klientų renkasi ir vertina telefonų draudimo paslaugą, daugelis jų teigia draudžiantys telefonus, perkamus vaikams. Ši paslauga populiarėja dėl jos vertės – grėsmė netekti, ar sugadinti telefoną nemažėja, todėl žmonės nori jaustis saugesni dėl savo įrenginių“, – sakė „Bitės Lietuva“ generalinis direktorius ChrisasRobbinsas.
Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos duomenimis, per šiuos metus iki spalio pabaigos buvo pradėti daugiau nei 3800 ikiteisminių tyrimų dėl mobiliųjų telefonų vagysčių. Labiausiai telefonų savininkai nukentėjo šių metų liepos mėnesį, per kurį užfiksuotos net 453 telefonų vagystės.
„Mobiliųjų telefonų taisymo centro“ (MTTC), aptarnaujančio apdraustus telefonus, duomenimis, trijose Baltijos šalyse per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių gauta apie 15 tūkst. netyčia sugadintų mobiliųjų telefonų, kurių taisymo nepadengia gamintojo garantija. Ketvirtadalį šių telefonų vartotojai renkasi taisyti, o likusių sugadinimas yra per brangus, todėl savininkai nusprendžia telefoną keisti į naują.
Pasak MTTC direktoriaus Gintaro Kručko, dažniausiai telefonai netyčia sugadinami vasarą. „Poilsiautojai atsipalaiduoja, renkasi aktyvesnes pramogas, ilsisi gamtoje, prie vandens, todėl nukenčia ir mobilieji telefonai. Būtent rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais fiksuojame didžiausius taisymui atnešamų įrenginių kiekius“, – sakė G. Kručkas.
Lietuvoje tik „Bitės“ vartotojai gali savo telefonus apsidrausti nuo vagystės ar nepataisomo sugadinimo, odraudimo įmoka priklauso nuo telefono vertės. Šiuo metu dažniausiai apdraudžiami telefonų modeliai yra iš „Samsung Galaxy“ serijos, taip pat šie telefonai dominuoja draudiminių įvykių sąrašuose.