Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 03 15 /20:08

Buvo sutrikęs „Swedbank“ interneto bankininkystės ir dalies bankomatų darbas

Penktadienį apie pietus sutriko banko „Swedbank“ interneto bankininkystės paslaugų teikimas. Laikinai neveikė ir kai kurie bankomatai.
Swedbank
Swedbank / Toomas Huik / Postimees.ru

15min.lt skaitytojai praneša, kad sutrikimus pastebėjo prieš 14 valandą. Įvedus prisijungimo duomenis klientai informuojami, kad paslauga laikinai neleistina. Neveikia ir pagrindinis banko tinklalapis.

15min.lt nuotr./Penktadienį apie pietus sutriko banko „Swedbank“ interneto bankininkystės paslaugų teikimas.
15min.lt nuotr./Penktadienį apie pietus sutriko banko „Swedbank“ interneto bankininkystės paslaugų teikimas.

„Swedbank“ atstovai aiškinasi sutrikimų priežastis. „Pastebėjome, kad laikinai sutriko interneto bankininkystės paslaugų kanalai. Kol kas aiškinamės sutrikimų priežastis ir stengsimės juos kuo greičiau pašalinti“, – 15min.lt sakė „Swedbank“ Komunikacijos projektų vadovė Orinta Barkauskaitė.

Papildyta 14.34 val.: Banko specialistams pavyko skubiai pašalinti sutrikimų priežastis ir interneto bankininkystės darbas atkuriamas. „Sutrikimai buvo užfiksuoti dalyje el. bankininkystės kanalų. Gavome signalų ir apie bankomatų darbo sutrikimus, – sakė O. Barkauskaitė. – Problemos truko ne ilgiau nei pusvalandį.“

Papildyta 14.50 val.: Prieš 15 val. „Swedbank“ interneto bankininkystės svetainėje vėl fiksuojami sutrikimai.

Papildyta 15.15 val.: Banko atstovų teigimu, sutrikimai buvo pašalinti ir sistemos veikia įprastu režimu, tačiau dėl padidėjusio lankytojų srauto kurį laiką dar gali strigti interneto bankininkystės darbas. „Klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprasta, tačiau kurį laiką dar galimi laikini sutrikimai. Tikimės, kad artimiausiu metu situacija stabilizuosis, – sakė O. Barkauskaitė. – Sistemų darbas yra atkurtas ir jos veikia kaip įprasta.“

Papildyta 17.12 val.: „Swedbank“ išplatintame pranešime teigiama, kad penktadienį dėl tinklo įrangos gedimų el. bankininkystės kanalai (mokėjimo kortelės, bankomatai ir interneto bankas) veikia su pertrūkiais. „Dedame pastangas atkurti įprastą elektroninės bankininkystės paslaugų teikimą kuo greičiau. Atsiprašome klientų už nepatogumus“, – rašoma pranešime.

Papildyta 20.07 val.: „Swedbank“ praneša, kad banko klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis kaip įprastai. „Sieksime užtikrinti, kad ateityje banko elektroninės bankininkystės kanalai veiktų be priekaištų“, – žada bankas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius