Naujoje baterijoje du skystų elektrodų sluoksniai, atskirti skysto elektrolito sluoksniu. Metalai ir elektrolitas naujame akumuliatoriuje turi skirtingą tankį, tačiau neleidžia jiems judėti.
Anksčiau mokslininkai viršutinį elektrodą gamindavo iš skysto magnio, apatinį – stibio, tuo tarpu elektrolito sluoksnis – iš fiziologinio druskos tirpalo. Tačiau toks įrenginys savo funkcijas galėjo atlikti tik esant maždaug 700°C temperatūrai.
Norėdami sumažinti darbinę temperatūrą, mokslininkai nusprendė pakeisti magnį ličiu, o vietoje stibio naudoti jo lydinį su švinu. Litis lydosi maždaug 170°C temperatūroje.
Mokslininkams pavyko atrasti tokį stibio lydinį, kuris 327°C temperatūroje išlieka skystas, o kartu užtikrina aukštą potencialų skirtumą tarp elektrodų.
Vienas iš skystų baterijų privalumų, anot mokslininkų, yra aukštas ilgaamžiškumo rodiklis: skysti elektrodai naujuose akumuliatoriuose nesuirs dėl labai didelio įkrovimo ir iškrovimo ciklų skaičiaus.
Eksperimento autorių teigimu, net ir po 10 metų kasdienio naudojimo baterija turėtų išsaugoti apie 85 proc. savo pirminės talpos.