Jau beveik praradęs viltį surasti savo katiną Zioną, vyras sukūrė puslapį populiariausiame socialiniame tinklalapyje. Iš pradžių jis prašė, kad draugai dalintųsi šiuo puslapiu, tačiau netrukus sugalvojo veiksmingesnį būdą – nusipirkti reklamos. Kurdamas reklaminę kampaniją J.Woodley nurodė, kad skelbimai būtų rodomi tik Londono priemiestyje, kuriame jis gyveno.
Reklamas pradėjus rodyti londoniečiams, jau po pusvalandžio į skelbimą atsiliepė moteris, suteikusi vertingos informacijos, padėjusios surasti dingusį katiną.
„Moteris teigė mačiusi Zioną jo dingimo dieną viduryje gatvės. Išsigandusi, kad katino nesuvažinėtų automobilis, ji pabandė jį pagauti, tačiau šis nubėgo į mišką“, – pasakojo J.Woodley. Gavęs šią informaciją, kartu su savo mergina jis nuskubėjo į minėtąjį mišką ir netrukus išgirdo Zioną, atsišaukiantį į kvietimus.
Taigi po dviejų dienų, praleistų šukuojant miestą, jam pakako vos 30 minučių internete, kad rastų savo katiną.