Kompanijos teigimu, pagrindinė uždarymo priežastis buvo atsiliepimai iš programuotojų. Dabar „Adobe“ labiau susikoncentruos ir padės programuotojams lengviau paskleisti savo programas skirtingų platformų vartotojams.
Tai bus stengiamasi padaryti įtraukiant programas į tokias žinomas parduotuves, kaip „Apple“ „iTunes“, „Google“ „Android Market“, „BlackBerry“ „App World“, „Intel“ „AppUp“, „Samsung Apps“ ir daugelį kitų.
„AIR Marketplace“ buvo speciali svetainė, kurioje vartotojai užsukę galėdavo ieškoti programų, sukurtų naudojant „Adobe Air“ technologiją (pvz., čia buvo galima rasti visiems gerai žinomą programą „TweetDeck“). „InMarker“ paskirtis buvo visiškai kitokia. Ši programų parduotuvė buvo pritaikyta programuotojams. Jie galėjo paskelbti programą „InMarket“ svetainėje, o tada platinti ją kitose parduotuvėse. Deja, ši idėja nepasiteisino.