Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Amazon“ eina „Samsung“ keliu: įrodinėja „Kindle“ pranašumą prieš „iPad“

Reklaminio klipo kadras
Nuotr. iš „YouTube“ / Reklaminio klipo kadras
Šaltinis: 15min
0
A A

Kompanija „Amazon“ nufilmavo reklaminį klipą, kuriame įrodinėjamas planšetinio kompiuterio „Kindle Fire“ pranašumas prieš „Apple“ produktą „iPad“. Kompanija „Samsung“ anksčiau irgi naudojo panašią taktiką – reklamose lygino savo išmaniuosius telefonus su „iPhone“.

Naujame „Amazon“ klipe rodomas vaikinas, saulėtą dieną vaikštinėjantis paplūdimyje. Jis nesėkmingai stengiasi ką nors įžiūrėti savo planšetinio kompiuterio ekrane. Šio kompiuterio pavadinimas nenurodomas, tačiau nesunkiai galima atpažinti „iPad“.

Pamatęs moterį paplūdimyje jis klausia, ar rankose ji laiko „Kindle“, kainuojantį 79 dolerius. Moteris atsako teigiamai ir giria prietaisą, kad jame vaizdą aiškiai matyti galima ir saulėtą dieną. Vyras sako, kad šiame planšetiniame kompiuteryje negalima pažiūrėti vaizdo klipų ir naršyti internete, tačiau moteris atsako, jog tam ji turi „Kindle Fire“. Moteris taip pat užtikrina, kad „Kindle“ tikrai ne brangesnis aparatas nei tas, kurį turi vyriškis.

Anksčiau „Samsung“ sukūrė reklaminius klipus, kuriuose buvo pašiepiami „iPhone“ savininkai.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT