Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Apžvalga. „Need for Speed: The Run“ – ko gero, smagiausios gatvės lenktynės

„Need for Speed: The Run“ žaidimo kadras
Kadras iš „YouTube“ / „Need for Speed: The Run“ žaidimo kadras
Šaltinis: Topzone.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Jau sunku ir suskaičiuoti visas „Need for Speed“ (NFS) dalis. Galima tiesiog sakyti, kad „The Run“ yra maždaug dvidešimtas NFS serijos bandymas lenktyninių žaidimų rinkoje. Laimė, tai yra bandymas sukurti kažką naujo ir parodyti dar nematyto.

Žaidimas paremtas visiškai nauja idėja. Taip, jūs vėl dalyvausite nelegaliose gatvės lenktynėse, bet šį kartą tai ne šiaip naktinės miesto gatvių varžybos su automobiliais, o nuotykis per visą Ameriką bandant iš San Francisko pirmajam nusigauti į Niujorką.

Daugiau jokių kvailų besikartojančių trasų ar ratų, o tikra kelionė per Ameriką. Tai reiškia, kad visada lėksite nauju ir nežinomu keliu. Nuo greitkelių iki miestų, su neretai pasitaikančiomis progomis sukčiauti važiuojant per bekeles.

Visada atsiras ne vietoje pastatytų automobilių, žioplių kelyje ar tiesiog apgaulingų kelio vingių ir mirtinų skardžių.

Didžiąją laiko dalį praleisite „tapkę“ spausdami iki dugno. Na, o lekiant 300 km/h greičiu kiekviena smulkmena dažnai baigiasi vienodai – duženomis.

Tai geriausiai kompensuoja arkadinį automobilių valdymą, nes šiame žaidime svarbiau ne pats vairavimas, o tikslas išvengti visų netikėtų kliūčių ar apskritai „įsipaišyti į kelią“.

Jei to dar maža, aplenkti kiekvieną oponentą turėsite ribotą laiko tarpą, o iki sekančio „checkpoint“ turėsite galinio vaizdo veidrodėlyje palikti nustatytą kiekį varžovų.

Žodžiu, nuobodžiauti nei minutei neteks, nes visas žaidimas yra lyg vienas nenutrūkstamas veiksmo filmas.

Įtampos ir veiksmo derinys

„NFS: The Run“ atsirado nauja „checkpoints“ funkcija. Jei „susimausite“, nereikės lenktynių pradėti iš naujo – galėsite tęsti jas nuo paskutinio, prieš kelis kilometrus pravažiuoto „checkpoint“.

Iš pradžių atrodė dar vienas modernių žaidimų lengvinimo pavyzdys, bet man pačiam ne kartą pravertė, nes „skrendant“ 300 km/h labai lengva nesuvaldyti automobilio ar tiesiog nepastebėti kliūties. Bandyti nuo pradžių būtų labai nuobodu, taigi „checkpoints“ suteikia dar vieną galimybę važiuoti dar ekstremaliau ir neatsakingiau.

Beje, šią funkciją galima naudoti ribotą kiekį kartų, priklausomai nuo sunkumo lygio. Man „Hard“ lygis su trimis „checkpoints“ pasirodė tiesiog idealus variantas, kai išlaikoma įtampa, bet kartu per dažnai nereikia pradėti lenktynių iš naujo.

Dar lenktynėms įdomumo prideda galimybė varžytis su tikrais draugais. Yra sukurtas „multiplayer“ režimas tiesioginėms lenktynėms bei „autolog“ funkcija tiesiog varžyboms su draugais, dėl geriausio laiko.

„Multiplayer“ ir „autolog“ galimybės yra pakankamai įkyriai integruotos į žaidimą. Net norint pereiti vieno žaidėjo režimą, jums pirma teks įvykdyti „multiplayer“ užduotis ar laimėti „autolog“ iššūkius tam, kad galėtumėte „atsirakinti“ naujus automobilius.

Praktiškai visi automobiliai ir jų patobulinimai „atrakinami“ tik žaidžiant internetu („online“). Galbūt sąžininga varžantis su draugais, nebloga apsauga kovojant su „piratavimu“, bet iš kitos pusės ir pakankamai įkyrus sprendimas vieno žaidėjo režimo fanams.

Man patiko tiek pats „NFS: The Run“ žaidimas, tiek jo nauja idėja. Pagaliau išleistos arkadinės lenktynės, kurios nėra nuobodžios, o puikiai perteikia greičio ir ekstremalumo pojūtį.

Arkadinį automobilių valdymą puikiai kompensuoja kelyje esančios kliūtys nuo įprastų automobilių iki sniego lavinų. Žaidimas nei akimirkai neleis atsipalaiduoti, nes iš kart išvysite visus avarijos efektus kaip tikruose veiksmo filmuose.

VIDEO: Need for Speed The Run | Race For Your Life Trailer

Topzone.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT