Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Atsisakyti interneto taip pat sunku, kaip mesti rūkyti

Daugiau nei pusė Didžiosios Britanijos gyventojų net trumpam netekę galimybės prisijungti prie interneto jaučiasi liūdni ir nuskriausti, rodo kompanijos „Intersperience“ atliktas tyrimas.
Žmonių priklausomybė technologijoms vis didėja.
Žmonių priklausomybė technologijoms vis didėja. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Apklausos duomenimis, 53 proc. britų nuliūsta netekę prieigos prie interneto, o 40 proc. respondentų nurodė, kad negalėdami prisijungti prie interneto jie jaučiasi vieniši, rašo Telegraph.co.uk.

Tyrimo metu buvo apklausta per 1 tūkst. 18-65 metų amžiaus Didžiosios Britanijos gyventojų. Jiems buvo užduoti klausimai apie tai, kaip technologijos keičia jų gyvenimą, kaip jie naudoja internetą, kompiuterius, išmaniuosius telefonus ir kitus modernius įrenginius.

Tyrimo dalyvių buvo paprašyta vieną dieną visiškai nesinaudoti jokiomis technologijomis ir internetu. Kai kurie respondentai teigė, kad tai buvo taip pat sunku, kaip mesti rūkyti. O vienas apklausos dalyvis pareiškė, kad jautėsi „lyg būtų nukirsta ranka“.

Didelė dalis apklausos dalyvių pripažino „sukčiavę“ ir įsijungę televizorių ar radiją, mat jie šių įrenginių nelaiko technologijomis.

Jaunesniems žmonėms atsisakyti technologijų buvo sunkiau, o vyresni nei 40 metų ištvėrė lengviau.

Tik 23 proc. respondentų teigiamai įvertino šį eksperimentą, teigdami, kad tądien jie jautėsi „laisvi“.

„Tyrimas parodė, kokios svarbios mums yra technologijos, darydamos įtaką mūsų draugystėms, bendravimui, šeimyniniam gyvenimui, darbui, poilsiui“, – sakė „Intersperience“ vadovas Paulas Hudsonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius