-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Buvęs „Google“ darbuotojas: kodėl „Google“ nesiseka socialinių tinklų projektuose

„Facebook“ projektui vis dar augant, įdomu padiskutuoti, kodėl į šią nišą nepavyko stipriai įsibrauti kitoms didžiosioms kompanijoms, kaip „Google“, „Microsoft“ ar „Yahoo“.
„Google“ biuro laukiamasis.
„Google“ biuro laukiamasis. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Vieną iš atsakymų variantų pateikia Aaron B Iba, kuris dirbo „Google“ kompanijoje 2005 metais.

Jis sako: „Dirbau „Google“ kompanijoje 2005 metais ir dar trumpai dirbau prie „Orkut“ projekto. Pastarajame pastebėjau aplinką, pagal kurią socialiniai tinklai buvo suprantami labiau kaip laisvalaikio praleidimo ir pasilinksminimo forma, negu kaip realus įrankis, ir aš beveik tikras, kad toks požiūris ėjo į viršų iki pat įkūrėjų grandinės. Tuo metu mažai kas iš „Google“ komandos realiai naudojosi „Facebook“ tinklu, dėl to jie tiesiog nesuprato, ką žmonės gauna iš socialinių tinklų produktų. Palyginus, visi, kuriuos aš pažįstu iš „Facebook“ komandos, tikrai aistringai naudojasi savo produktu. Taigi aš manau, kad „Google“ nesiseka socialiniuose tinkluose dėl to, kad kompanijoje yra paplitęs neteisingas supratimas tos vertės, kurią duodą vartotojams socialiniai tinklai.“

Šaltinis: FastGush.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius