Dabar populiaru
Publikuota: 2011 sausio 5d. 17:23

Buvęs „Google“ darbuotojas: kodėl „Google“ nesiseka socialinių tinklų projektuose

„Google“ biuro laukiamasis.
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Google“ biuro laukiamasis.

„Facebook“ projektui vis dar augant, įdomu padiskutuoti, kodėl į šią nišą nepavyko stipriai įsibrauti kitoms didžiosioms kompanijoms, kaip „Google“, „Microsoft“ ar „Yahoo“.

Vieną iš atsakymų variantų pateikia Aaron B Iba, kuris dirbo „Google“ kompanijoje 2005 metais.

Jis sako: „Dirbau „Google“ kompanijoje 2005 metais ir dar trumpai dirbau prie „Orkut“ projekto. Pastarajame pastebėjau aplinką, pagal kurią socialiniai tinklai buvo suprantami labiau kaip laisvalaikio praleidimo ir pasilinksminimo forma, negu kaip realus įrankis, ir aš beveik tikras, kad toks požiūris ėjo į viršų iki pat įkūrėjų grandinės. Tuo metu mažai kas iš „Google“ komandos realiai naudojosi „Facebook“ tinklu, dėl to jie tiesiog nesuprato, ką žmonės gauna iš socialinių tinklų produktų. Palyginus, visi, kuriuos aš pažįstu iš „Facebook“ komandos, tikrai aistringai naudojasi savo produktu. Taigi aš manau, kad „Google“ nesiseka socialiniuose tinkluose dėl to, kad kompanijoje yra paplitęs neteisingas supratimas tos vertės, kurią duodą vartotojams socialiniai tinklai.“

Šaltinis: FastGush.com.

skaitykIT.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Skanumėlis

Sergu atsakingai

Sergu atsakingai

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT