-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiausioje pasaulio mobiliųjų technologijų parodoje „Mobile World Congress 2014“ – vos viena Lietuvos įmonė

Šiais metais „Mobile World Congress“ (MWC) dalyvauja vos viena įmonė iš Lietuvos. Pernai atskirą stendą parodoje organizavusi „Versli Lietuva“ šįmet po vienu skėčiu neapjungė Lietuvos technologijų IT įmonių, o vykti pavieniui ir demonstruoti savo pasiekimus ryžosi tik „LigoWave“.
Technologijų paroda "Mobile World Congress"
Technologijų paroda "Mobile World Congress" / Scanpix nuotr.

Geriau nei latviai, bet žymiai blogiau nei estai

Pirmojoje iš aštuonių MWC parodos salių įsikūręs belaide įranga prekiaujančios įmonės „LigoWave“ stendas. Ji – vienintelė Lietuvos atstovė ir čia dalyvauja antrus metus. Nors įmonė iš Lietuvos tik viena, galime pasidžiaugti, kad iš vis tokią turime – kaimynai latviai neturi nė vieno atstovo. Tiesa, mažesni estai parodoje turi net 15 atstovų.

Kaimynai latviai neturi nė vieno atstovo. Tiesa, mažesni estai parodoje turi net 15 atstovų.

Pernai, kai 17 Lietuvos įmonių dalyvavo parodoje po „Verslios Lietuvos“ stendu, „Ligowave“ tai pat turėjo nedidelį atskirą stendą. Šįmet jis gerokai didesnis.

„Parodos atsiperkamumą matuoti sunku. Per metus negali įvertinti, ar paroda pasiteisino. Turėdamas bet kokį biudžetą ir dalyvaudamas pirmus metus čia negali gauti didžiausio stendo , – pasakoja „LigoWave“ rinkodaros vadovas Jonas Sabaliauskas. – Šįmet susidomėjimas mumis gerokai didesnis. Pernai paroda nebuvo sėkminga, tačiau tai nereiškia, kad sėkminga ji nebus ir šįmet.“

Pauliaus Grinkevičiaus nuotr./Vienintelės lietuvių bendrovės MWC
Pauliaus Grinkevičiaus nuotr./Vienintelės lietuvių bendrovės MWC "Ligowave" stendas

„Ligowave“ į didžiausią mobiliųjų technologijų parodą atvyko pristatyti naujų produktų, taip pat susitikti su naujais ir esamais klientais. Nuo 2007 m. veikianti bendrovė gamina universalius belaidžio interneto produktus belaidžio interneto paslaugų tiekėjams ir, kaip sako J.Sabaliauskas, yra skirta belaidžiu ryšiu sujungti skritingus taškus.

Jos produkcija daugiausiai nukreipta į užsienio rinkas, kuriose nėra išplėtota belaidžio interneto infrastruktūra. Pavyzdžiui, Filipinus..

„Parodoje randame klientų ir jie iš dalies padengia parodos išlaidas, bet manau, kad čia dalyvaudami sukuriame kur kas daugiau nepaskaičiuojamos pridėtinės vertės – žmonės mato prekės ženklą, jį atsimena. Paroda mums yra daugiau savo įvaizdžiui ir prekės ženklo populiarumui kelti“, – sako J.Sabaliauskas.

Šįmet MWC dalyvauja daugiau nei 1700 pasaulio bendrovių. Pernai į parodą atvyko 72 tūkst, dalyvių, panašaus skaičiaus tikimasi ir šiemet.

Ko tikėtis?

Pirmosios renginio dienos rytą vieni laukiamiausių buvo „Nokia“ ir „Sony“ telefonų pristatymai. Kaip ir tikėtasi, „Nokia“ pristatė pirmuosius X serijos telefonus su „Android“ operacine sistema, o „Sony“ – flagmaną „Xperia Z2“.

Neabejojama, kad pirmadienio vakarą ilgai lauktą flagmaną „Galaxy S5” pristatys ir „Samsung“ kuri žurnalistams išsiųstus kvietimus į gerokai tolėliau nuo pagrindinių parodos salių vyksiantį renginį pavadino „Unpacked 5”.

Šįmet parodoje tikimasi išvysti ir išmaniųjų laikrodžių bumą. „Samsung“ jau oficialiai paskelbė apie du naujus „Gear“ serijos laikrodžius – „Galaxy Gear 2“ ir „Galaxy Gear Neo” veiksiančius su „Tizen“ operacine sistema.

Vienas laukiamiausių renginio dalyvių – „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas, kuris pirmadienio vakarą skaitys pranešimą apie interneto ir technologijų svarbą besivystančiose šalyse.

„Mobile World Congress“ vyksta Barselonoje vasario 24 – 27 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius