Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Ericas Schmidtas: jei nenorite atskleisti savo tikrojo vardo, nenaudokite „Google+“

„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas pareiškė, kad „Google+“ reikalavimas nurodyti tikrąjį asmens vardą ir pavardę nebus panaikintas, kadangi tai nėra tipiškas socialinis tinklas.
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas
„Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Google+“ reikalavimas užsiregistruoti tik tikraisiais vardais sulaukė nemažai kritikos, ypač dėl to, kad sunkumų gali kilti neįprastus vardus turintiems žmonėms bei tiems, kas virtualioje erdvėje nenori savęs identifikuoti, skelbia Mashable.com.

Žurnalistui Andy Carvinui pasiteiravus, kaip „Google“ pateisina tokį sprendimą, E.Schmidtas paaiškino, kad „Google+“ paskirtis yra kitokia nei socialinių tinklų.

„Jis atsakė, kad „Google+“ buvo sukurtas atpažinti tikrus asmenis, taigi jis yra priklausomas nuo to, kad žmonės naudotų savo tikruosius vardus, nes jie ketina kurti daugiau produktų, kuriems reikia šios informacijos. Kalbant apie žmones, kurie yra susirūpinę savo saugumu, jis pareiškė, kad „Google+“ yra visiškai neprivalomas dalykas. Niekas nėra verčiamas jį naudoti. Taigi akivaizdu, kad saugumu susirūpinę žmonės, nenorintys atskleisti savo tikrojo vardo, neturėtų naudoti „Google+“, – rašo A.Carvinas.

Perfrazuodamas E.Schmidto komentarus, A.Carvinas rašė, kad „Google“ valdybos pirmininkas teigė, jog internetas „būtų geresnis, jei mes žinotume, kad tu esi tikras žmogus, o ne koks šuo ar apsimetėlis“.

Kadangi klausimas buvo užduotas konferencijoje klausimų-atsakymų sesijos metu, A.Carvinas negalėjo užduoti papildomų klausimų.

Technologijų apžvalgininkai puolė spėlioti, kam iš tiesų buvo sukurta „Google+“ tarnyba – vartotojams ar pačiai kompanijai?

Vasaros pradžioje „Google“ pristatė „+1“ mygtuką, kuris gali būti integruotas į bet kokias svetaines, o žmogui jį paspaudus tai užfiksuojama ir „Google+“ tarnyboje. Be to, „Google+“ narių parašytos žinutės gali būti atrastos naudojant paieškos tarnybą. Tai „Google“ leidžia susidaryti aiškesnį savo klientų paveikslą.

Kaip ši informacija gali būti panaudota? Pirmiausia, matyt, pardavinėjant tikslinę reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius