-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ kuria algoritmą įžengimui į Kinijos rinką

Didžiausią pasaulyje socialinį tinklą valdantį kompanija „Facebook“ šiuo metu kuria specialią programinę įrangą, kuri ribos pranešimus naujienų juostoje, priklausomai nuo vartotojo geografinės padėties. Tai esą turėtų padėti socialiniam tinklui gauti leidimą veiklai Kinijoje, skelbia šaltinis kompanijoje cituojantis dienraštis „The New York Times“.
„Facebook“ logotipas
„Facebook“ logotipas / Scanpix nuotr.

Planuojama, kad socialinio tinklo administratoriai patys neribos turinio kiniškame interneto segmente. Tam trečiajai šaliai, pavyzdžiui, Kinijos interneto tiekėjui, bus suteikta būtina programinė įranga. Tokia įranga leis riboti naujienų nepageidaujama tema skelbimą.

„The New York Times“ šaltinių teigimu, tai yra tik viena iš daugelio idėjų, kurios svarstomos dėl „Facebook“ veiklos internete. Kai kurios jų gali taip ir nebūtų įgyvendintos.

Šiuo metu „Facebook“ su tam tikrais apribojimais veikia Rusijoje, Pakistane, Turkijoje ir dar keliose šalyse. Socialinio tinklo administratoriai gali blokuoti tam tikrą turinį reikalaujant vietos valdžiai. Pavyzdžiui, antrąjį praėjusių metų pusmetį dvidešimties šalių valdžios prašymu buvo užblokuota 55 tūkst. pranešimų.

Kinijoje „Facebook“ yra uždrausta pagal 2009 metais priimtus įstatymus.

„The New York Times“ teigimu, „Facebook“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas palaiko santykius su Kinijos vadovais ir net pradėjo mokytis kinų kalbos. Oficialūs kompanijos atstovai taip pat neslepia susidomėjimo Kinijos rinka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius