-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ kuria „Instagram“ versiją, skirtą jaunesniems nei 13 metų vaikams

Bendrovė „Facebook“ pranešė kurianti „Instagram“ versiją, skirtą jaunesniems nei 13 metų vaikams, kurie dėl federalinių privatumo apsaugos taisyklių šiuo metu negali naudoti esamos programėlės.
Instagram
Instagram / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė patvirtino naujienų portalo „Buzzfeed News“ penktadienį paskelbtą pranešimą nurodydama, kad „Instagram“ šiuo metu „vertina tėvų kontrolės patirtį“.

Vos diena anksčiau „Facebook“ paskelbė apie virtinę naujų priemonių, skirtų paaugliams apsaugoti platformoje „Instagram“, tačiau šiame pranešime nebuvo paminėti ketinimai sukurti vaikams skirtą tinklo versiją.

Kritikai iškart išreiškė susirūpinimą ir sakė, jog vaikams pritaikytas „Instagram“ tebus dar vienas būdas „Facebook“ išplėsti savo vartotojų bazę ir sudaryti sąlygas vaikams naudotis savo produktais, kad vėliau galėtų iš jų pelnytis.

„Kalbant apie vaikų privatumo apsaugą, „Facebook“ kelia vieną didžiausių grėsmių, – pareiškė teisių gynimo organizacijos „Amnesty International“ padalinio „Amnesty Tech“ direktorė Rasha Abdul-Rahim. – Didinti vaikų apsaugos priemones internete yra nepaprastai svarbu, tačiau išlieka faktas, kad „Facebook“ kaups vaikų duomenis ir naudosis jų išsamia informacija.“

„Facebook“ 2017 metais paleido programėlę „Messenger Kids“, suteikusią vaikams galimybę kalbėtis su šeimos nariais ir tėvų patvirtintais draugais, tačiau vaikai negali kurti atskirų „Facebook“ ar „Messenger“ paskyrų.

Programa veikia kaip tėvų paskyros plėtinys, o tėvai turi galimybę spręsti, su kuo jų vaikai gali kalbėtis.

Visgi daugelis vaikų ugdymo ekspertų paragino įmonę ją atšaukti, sakydami, kad vaikams nereikia būti socialiniuose tinkluose.

Savo ruožtu „Facebook“ pažymėjo, kad vaikai vis dažniau prašo tėvų leisti prisijungti prie programų, kurios padėtų jiems bendrauti su draugais.

„Šiuo metu tėvams nėra sudaryta daug galimybių, todėl dirbame kurdami papildomus produktus, kaip padarėme su „Messenger Kids“ – programėle, kuri tinka vaikams ir kurios naudojimą prižiūri vaikų tėvai“, – nurodė kompanija.

Paleidusi „Messenger Kids“, „Facebook“ teigė neplanuojanti rodyti skelbimų ar rinkti duomenų vaikams skirtos rinkodaros tikslais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius