-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ naujienų sraute pradeda skelbti turinį iš žiniasklaidos kanalų

„Facebook“ kartu su devyniais naujienų leidėjais paleido „Instant Articles“ platformą, kuri leis naujienas publikuoti socialiniame tinkle nespaudžiant išorinės nuorodos.
Socialiniai tinklai
Socialiniai tinklai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

1,4 mlrd. aktyvių vartotojų per mėnesį turintis „Facebook“ teigia, kad tokiu būdu tekstai mobiliojoje versijoje bus atidaromi dešimt kartų greičiau, nei paspaudus išorinę nuorodą. Tarp „Facebook“ partnerių bus „NewYork Times“, „National Geographic“, BBC, „The Guardian“.

Leidėjai gali gauti pajamų iš „Facebook“ už socialinio tinklo įdėtą reklamą arba ją straipsniuose gali dėti patys.

Kiti „Facebook“ partneriai yra „Spiegel“, „The Atlantic“, „Bild“, „Buzzfeed“ ir NBC.

„Facebook“ nėra vienintelis socialinis tinklas, norintis skelbti turinį. Neseniai „Snapchat“ įtraukė naują funkciją „Discover“, kuri leidžia dėti tekstą, nuotraukas ir vaizdo įrašus iš įvairių naujienų šaltinių, įskaitant „Vice“, „Daily Mail“, „Cosmopolitan“ ir CNN.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius