-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ pristatė naują bendrovės logotipą: skirsis nuo programėlės

JAV bendrovė „Facebook“ pirmadienį pristatė naują Silicio slėnio įmonę simbolizuojantį logotipą, kuris skiriasi nuo įmonės pagrindinio socialinio tinklo. Ant naujojo įmonės logotipo – didžiosiomis raidėmis baltame fone užrašyta „Facebook“, o užrašas keičia spalvas.
„Facebook“ įmonės logotipas
„Facebook“ įmonės logotipas / „Facebook“ nuotr.

Šiuo žingsniu bendrovė siekia pabrėžti „Facebook“ prekių ženklą, kuriam priklauso įvairios programos ir paslaugos, įskaitant žinučių siuntimo, dalijimosi nuotraukomis, virtualiosios realybės paslaugas.

Naujasis prekės ženklas – ryškiais rašmenimis užrašytas bendrovės pavadinimas – bus vaizduojamas teikiant grupės paslaugas, įskaitant „WhatsApp“, „Messenger“, „Instagram“, „Oculus“, „Workplace“, „Portal“ ir „Calibra“, pranešė vyriausiasis rinkodaros pareigūnas Antonio Lucio.

„Šiandien mes atnaujiname savo įmonės prekių ženklą, kad vartotojai galėtų lengviau pastebėti, kuriuos produktus siūlo „Facebook“, – pažymėjo A.Lucio.

„Pristatome naują įmonės logotipą, kuris leis atskirti „Facebook“ patronuojamąją bendrovę nuo „Facebook“ programėlės, kurios prekių ženklas nesikeis“, – pridūrė bendrovės atstovas.

Naujasis įmonės logotipas – tai „būdas geriau atspindėti mūsų įmonių grupės struktūrą žmonėms ir įmonėms, kurie naudojasi mūsų paslaugomis bendraudami“, – pridūrė A.Lucio.

Amerikiečių bendrovė žengė šį žingsnį tuo metu, kai viso pasaulio reguliavimo institucijos atidžiai stebi, kaip „Facebook“ kontroliuoja turinį savo platformose.

Nuo tada, kai prieš 15 metų pristatė savo socialinį tinklą, „Facebook“ įsigijo virtualiosios realybės priemonių bendrovę „Oculus“ ir socialinį tinklą „Instagram“.

Ji taip pat pristatė išmaniuosius ekranus „Portal“ ir socialinį tinklą „Workplace“, skirtą bendrovių darbuotojams.

„Facebook“ pranešimų programas „WhatsApp“ ir „Messenger“ naudoja daugiau nei milijardas žmonių visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius