Paieškos gigantas buvo paduotas į teismą prancūzų kompanijos „Bottin Cartographes“, kuri taip pat specializuojasi kartografinių interneto paslaugų teikime.
Minėta prancūzų kompanija buvo nepatenkinta, kad „Google Maps“ yra nemokama, kadangi ji pati už savo analogiškas paslaugas prašydavo susimokėti. Taigi „Google“, prancūzų teigimu, tiesiog atėmė iš jos gyvybiškai svarbias finansines įplaukas.
Natūralu, kad jei vartotojui siūlomi du kokybe panašūs produktai, ir vienas iš jų yra nemokamas, vartotojas greičiausiai pasirinks nemokamą variantą. Tiesa, nemokamai teikti tokias kokybiškas paslaugas, kokia ir yra „Google Maps“, gali tik didelės korporacijos. Nedidelės firmos to daryti neišgali. Tokiu būdu sukuriama situacija, kuri priverčia mažas firmas palikti rinką.
Žinoma, „Google“ nesutinka su šiuo teismo sprendimu ir ketina artimiausiu metu paduoti apeliaciją.