-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV tyrimas: internetas aplenkė radiją ir spaudą, sparčiai vejasi televiziją

Bendrovės „Pew Research Center“ atliktas tyrimas parodė, kad amerikiečiai internete (kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu) naujienas sužino dažniau nei klausydami radijo ar skaitydami laikraščius. Nors televizija lieka populiariausiu naujienų šaltiniu, jos žiūrimumas krenta.
Žiniatinklio televizijos privalumas – unikalus turinys.
Internetas / 123rf nuotr.

Apklausoje dalyvavusių amerikiečių buvo klausiama, iš kur praėjusią dieną jie sužinojo naujienas. Jiems buvo leidžiama pasirinkti kelis variantus.

Daugiau nei pusė (55 proc.) nurodė žiūrėję televizorių, 39 proc. naršė internete, trečdalis išgirdo per radiją, o 29 proc. skaitė laikraštyje.

Kas dvejus metus atliekamas tyrimas rodo, kad radijo ir laikraščių populiarumas nuo 1991 metų nuolat mažėjo (anuomet spaudą skaitė 56 proc. amerikiečių, o radijo klausėsi 54 proc.). Televizija visuomet buvo vienvaldė lyderė, tačiau jos populiarumas taip pat mažėja (1991 metais ją žiūrėjo 68 proc. respondentų).

Internetas į tyrimą įtrauktas tik 2004 metais. Tuo metu jame naujienas sužinodavo 24 proc. apklausos dalyvių ir šis rodiklis nuolat augo.

„Pew Research Center“ paskelbtais duomenimis, 18–29 metų amžiaus grupėje televizijos žiūrimumas per pastaruosius šešerius metus smuko nuo 49 proc. iki 34 proc. Tai yra labiausiai pažeidžiama televizijos vieta: jei TV nesugebės sudominti jaunosios auditorijos, keičiantis kartoms ją gali ištikti radijo ir spaudos likimas.

Su tyrimu galite susipažinti čia (anglų k.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius