TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

JAV verslo milžinai naudosis unikalia lietuvių sukurta interneto prekybos sistema

„Devbridge Group” biuro atidarymas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / „Devbridge Group” biuro atidarymas
Šaltinis: 15min
0
A A

„Fortune“ 500-uko milžinė JAV pramoninių prekių tiekėja „Grainger“ rinkai pristatė lietuvių suprogramuotą internetinės prekybos sistemą „Gamut“. Įmonės atstovai teigia – „Gamut“ sudrebins pramoninių prekių tiekimo rinką.

Pramonines prekes platinančiai ir 10,1 mlrd. dolerių apyvartą pasiekiančiai įmonei naują sistemą sukūrė lietuvių inžinieriai, dirbantys JAV programavimo paslaugų įmonėje „Devbridge Group”. Jie įgyvendino sprendimus, kurie kliento turėtą viziją pavertė unikalia, itin pažangia sistema, rašoma pranešime spaudai.

„Sumani sistema pateikia vartotojams intuityvias rekomendacijas, kurios leidžia brėžti naują kryptį šioje industrijoje ir didinti „Grainger“ rinkos dalį. Nors „Grainger“ klientai yra įvairiausių pramonės šakų ir dydžių, visus juos vienija poreikis turėti nepriekaištingai veikiančią ir pastangų nereikalaujančią prekių užsakymo sistemą. Vienas iš būdų, kuriuo „Grainger“ tai ir užtikrins – „Gamut“ išleidimas į rinką”, – sakė „Gamut“ prezidentas Brianas Walkeris.

„Devbridge Group“ nuotr./Viktoras Gurgždys
„Devbridge Group“ nuotr./Viktoras Gurgždys

Pristatydamas klientą, „Devbridge Group” viceprezidentas ir Lietuvos padalinio vadovas Viktoras Gurgždys sako, kad pagal veiklos sritį, artimiausias jo atitikmuo Lietuvoje būtų „Senukai“, tik reikėtų jų turimą pasiūlą padauginti mažiausiai septynis kartus.

„Bendradarbiaudami su klientu, mūsų inžinieriai per du metus „nuo nulio“ sukūrė sistemą, kurios vienas didžiausių išskirtinumų – intuityvi paieška. Ji leidžia sparčiai surasti tinkamas prekes iš katalogo, kuriame daugiau nei 400 000 produktų ir bene 5 tūkstančiai jų kategorijų”, – projektą pristato V. Gurgždys.

Sistemos esmė – padėti pirkėjui įgyti būtent tai, ko reikia, per kuo trumpesnį laiko tarpą. Joje įdiegti tokie filtravimo metodai, kurie padeda surasti prekę net nežinant, ko konkrečiai reikia. Kitaip tariant, galima intuityviai rasti, ko reikia, per daug negalvojus kurioje kategorijoje ieškoti.

„Štai čia ir atsiskleidžia visas grožis – turime milžinišką duomenų kiekį, kurį mūsų sistema apdoroja taip, kad lankytojui pasiūlytų būtent tą vienintelį varžtą iš kelių tūkstančių. Dar daugiau, ji iškart parenka ir reikiamus aksesuarus. Šiuo atveju, klientui rekomenduotų atitinkamo skersmens, medžiagos ir reikiamus standartus atitinkančias veržles”, – sako „Devbridge Group” viceprezidentas.

Sistema konfigūruoja pasiūlymus pirkėjui pagal tai, ką žmogus jau perka, pavyzdžiui, keičiantiems tapetus, galbūt reikės ir gremžtuko, klijų ar mentelės, o perkantiems elektrinį gręžtuvą, „Gamut“ automatiškai pasiūlys ir laido ilgintuvą, kuris atitinka reikiamą apkrovą, jei šis gręžtuvas yra laidinis.

Kitas projekto išskirtinumas slypi naudoje pačiam klientui – sukurtas mechanizmas, kuris pritaikytas įgyvendinti unikalią kliento viziją ir leidžia įmonės darbuotojams itin lengvai ir lanksčiai organizuoti visą e-prekybos procesą.

„Visas procesas yra sukurtas pagal kliento poreikį ir yra visiškai unikalus. Klientas turi visus reikiamus įrankius, o jo darbo procesas yra dar lankstesnis, lengvai koreguojamas. „Gamut“ administratoriai neturi sukti galvos dėl produktų kategorijų, jie labai lengvai gali atlikti iš esmės sudėtingus produktų grupavimus”, – teigia V.Gurgždys.

Įdomu ir tai, kad ši sistema atpažįsta ir slengą, kurį naudoja tam tikrų industrijų atstovai, pavyzdžiui, statybinį ar buities remonto. Taip pat ji leidžia lyginti produktus pagal jų savybes, net jei ir jų matavimo vienetai yra skirtingi (coliai ar milimetrai).

Prie šio projekto vienu metu dirbo 38 žmonės: produkto vadovas, du produkto dizaineriai, šeši testavimo inžinieriai, keturi vartotojo sąsajos inžinieriai, dvidešimt penki logikos ir integracijų inžinieriai. Jie dirbo keturiose komandose, kurios glaudžiai bendradarbiavo su kliento komanda.

„Komandos dirbo „Agile“ metodikos principu – trumpais ciklais, kurių kiekvieno pabaigoje, pristatydavo po dalį produkto klientui. Vyko betarpiškas darbas su klientu, kuris nuolat lankė mūsų specialistus čia, Lietuvoje, ir atvirkščiai, mūsų komandos periodiškai vyko į susitikimus Čikagoje”, – darbo procesą pristatė V.Gurgždys.

„Devbridge Group” – lietuvių įsteigta JAV programavimo paslaugų įmonė, kurios centrinė būstinė yra Čikagoje. Tarptautinę įmonės komandą sudaro apie 300 darbuotojų. Jie pasiskirstę Čikagos, Toronto, Kauno ir Vilniaus padaliniuose. Įmonės klientai – „Fortune 1000“ sąrašo įmonės, pasaulinės finansų, paslaugų ir gamybos sektorių kompanijos, tokios kaip „Grainger“, „Morningstar“, „Fitch“, „Louis Dreyfus“, „John Deere“ ir kt.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Programavimas

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT