-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip aktyvuoti „iPhone“ ar „iPad“ po „iOS 9.3“ atnaujinimo?

Atnaujinant kai kurių „iOS“ įrenginių operacinės sistemos versiją į „iOS 9.3“, gali kilti nesklandumų bandant užbaigti įrenginio aktyvaciją po įdiegto atnaujinimo. Dažniausiai šis nesklandumas yra reikalavimas įvesti žinomos arba nežinomos „Apple ID“ paskyros prisijungimo duomenis.
„iPhone 6“
„iPhone 6“ / Scanpix nuotr.

Kartais gali atsitikti taip, kad „Apple ID“ užuomina nesutampa su tikrąja paskyra. Tam, kad įsitikinti, ar vedama „Apple ID“ informacija yra teisinga, reikia:

Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.

Atidarykite nustatymus („Settings“).

Įsitikinkite, kad įrenginių sąraše yra įrenginys, kurį bandote aktyvuoti.

Jei įvedamas „Apple ID“ vis vien netinka, atlikite šiuos žingsnius:

Prijunkite įrenginį prie kompiuterio.

Kompiuteryje atidarykite programą „iTunes“. Įsitikinkite, kad naudojatės naujausia „iTunes“ versija.

Pasirinkite savo įrenginį. Turėtumėte išvysti aktyvacijos langą, kuriame reikia suvesti „Apple ID“ prisijungimo duomenis.

Suveskite juos ir spauskite „Continue“.

Arba prisijunkite prie iCloud.com ir panaikinkite įrenginio aktyvacijos užraktą (angl. – Activation Lock).

iDeal iliustr/„iPhone“ nustatymai
iDeal iliustr/„iPhone“ nustatymai

Išjunkite įrenginį arba atjunkite nuo interneto ryšio.

Per kompiuterį prisijunkite prie iCloud.com svetainės su savo „Apple ID“/„iCloud“ paskyros duomenimis.

Pasirinkite „Find My iPhone“.

Spauskite ant „All Devices“ ir pasirinkite savo įrenginį.

Palaukite iki 1 minutės, kol atsiras užrašas „Remove from Account“. Jei po šio laiko vis dar matote žemėlapį su įrenginio buvimo vieta, dar kartą spauskite ant „All Devices“, šalia įrenginio pavadinimo spauskite ⓧ, po to – „Remove“.

Po šio veiksmo perkraukite įrenginį arba perrašykite įrenginio operacinę sistemą. Tokiu atveju neturėtų būti prašoma prisijungti prie „Apple ID“. Svarbu paminėti, kad telefono operacinės sistemos perrašymas panaikins visus duomenis iš telefono negrįžtamai.

Jei problema ir toliau išlieka, rekomenduojame kreiptis į „Apple“ palaikymo tarnybą telefonu +370 800 30772 (anglų k., darbo laikas: darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius