Internetiniuose žaidimuose, tokiuose kaip „World of Warcraft“, žaidėjai gali dirbti vadinamosiose „aukso fermose“. Iš esmės tai reiškia įtemptą ir pasikartojantį žaidimo procesą, kurio metu siekiama gauti konkrečiame žaidimo pasaulyje naudojamos valiutos. To siekdami žaidėjai tas pačias užduotis ir veiksmus kartoja tūkstančius kartų. Virtualiose fermose „aukso“ rinkėjai būna pavaldūs kuriam nors vienam asmeniui, kuris taip pat žaidimo virtualų turtą parduoda už realius pinigus.
Tokios fermos paprastai įkuriamos silpnesnio pragyvenimo lygio šalyse, tokiose kaip Indija ar Kinija, o gauti virtualūs pinigai ir daiktai parduodami turtingesniems pirkėjams iš ekonomiškai išsivysčiusių šalių, kurie nori įgauti pranašumą tame žaidime, tačiau nenori tam gaišti laiko. Panašu, jog kalėjimo, kuriame buvo įkalintas jau minėtas asmuo, sargai sugalvojo būdą papildomai užsidirbti, versdami kalinius dirbti ne tik fizinį, bet ir virtualų darbą. Preliminariais vertinimais, taip įdarbinus 300 kalinių, kalėjimo prižiūrėtojai galėjo uždirbti apie 1000 dolerių per dieną.
Tokio tipo darbas nėra retas reiškinys. Pasaulyje netgi egzistuoja neformalių „darboviečių“, kuriose žmonės virtualiai turi dirbti po 12 valandų per dieną. Tačiau kaltinimai priverstiniu tokio tipo darbu kalėjimuose pasitaikė pirmą kartą. Kinijoje yra išleista kai kurių neesminių teisinių potvarkių, kuriais bandoma sureguliuoti prekybą virtualiomis prekėmis. Tačiau manoma, jog šalyje vis vien yra apie 100000 pilną darbo dieną dirbančių virtualaus aukso „kasėjų“.