Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

„Microsoft“ nori įtikinti vartotojus, kad „Hotmail“ geresnis nei „GMail“

Korporacija „Microsoft“ pradėjo aktyvią kampaniją, kurios metu bus siekiama pervilioti „GMail“ vartotojus į el. pašto tarnybą „Hotmail“. Oficialiame „Microsoft Live“ tinklaraštyje paskelbta publikacija, kurioje detaliai aiškinami „Hotmail“ privalumai, lyginant ją su „GMail“.
„Microsoft“
„Microsoft“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Viena iš „Hotmail“ funkcijų, kuri, „Microsoft“ teigimu, turėtų vartotojus paskatinti migruoti – tai integracija su „Facebook“. Tiesiai iš „Hotmail“ galima atnaujinti savo „Facebook“ būseną, bendrauti, peržiūrėti atnaujinimus ir komentuoti draugų pasisakymus.

Be to, tinklaraštyje minima ir el. pašto paslaugos integracija su „debesų“ saugykla „Skydrive“, kuri leidžia per „Hotmail“ dalintis dideliu kiekiu failų, o „Microsoft Office“ dokumentų peržiūra ir redagavimo galimybė – taip pat lengvai prieinama. Dar vienas „Hotmail“ privalumas prieš „GMail“ – patobulintos priemonės darbui su juodraščiais.

Siekdama palengvinti klientų migraciją iš „GMail“ į „Hotmail“, „Microsoft“ rekomenduoja naudoti specialų instrumentą „TrueSwitch“, kuris importuoja visus „GMail“ kontaktus ir laiškus į naują pašto dėžutę. Be to, ši programa gali tris mėnesius persiųsti visus laiškus iš senos „GMail“ paskyros į „Hotmail“.

Belieka sulaukti „Google“ atsako tokiai konkurento reklaminei kampanijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius