Dabar populiaru
Publikuota: 2012 vasario 1d. 19:38

„Microsoft“ nori įtikinti vartotojus, kad „Hotmail“ geresnis nei „GMail“

„Microsoft“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Microsoft“

Korporacija „Microsoft“ pradėjo aktyvią kampaniją, kurios metu bus siekiama pervilioti „GMail“ vartotojus į el. pašto tarnybą „Hotmail“. Oficialiame „Microsoft Live“ tinklaraštyje paskelbta publikacija, kurioje detaliai aiškinami „Hotmail“ privalumai, lyginant ją su „GMail“.

Viena iš „Hotmail“ funkcijų, kuri, „Microsoft“ teigimu, turėtų vartotojus paskatinti migruoti – tai integracija su „Facebook“. Tiesiai iš „Hotmail“ galima atnaujinti savo „Facebook“ būseną, bendrauti, peržiūrėti atnaujinimus ir komentuoti draugų pasisakymus.

Be to, tinklaraštyje minima ir el. pašto paslaugos integracija su „debesų“ saugykla „Skydrive“, kuri leidžia per „Hotmail“ dalintis dideliu kiekiu failų, o „Microsoft Office“ dokumentų peržiūra ir redagavimo galimybė – taip pat lengvai prieinama. Dar vienas „Hotmail“ privalumas prieš „GMail“ – patobulintos priemonės darbui su juodraščiais.

Siekdama palengvinti klientų migraciją iš „GMail“ į „Hotmail“, „Microsoft“ rekomenduoja naudoti specialų instrumentą „TrueSwitch“, kuris importuoja visus „GMail“ kontaktus ir laiškus į naują pašto dėžutę. Be to, ši programa gali tris mėnesius persiųsti visus laiškus iš senos „GMail“ paskyros į „Hotmail“.

Belieka sulaukti „Google“ atsako tokiai konkurento reklaminei kampanijai.

FaceIT.lt
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT