Apie tai jie pranešė savo oficialiame tinklaraštyje, detaliai paaiškindami konkrečius niuansus ir priežastis. Be abejo, tai daroma ne iš gero gyvenimo.
Kūrėjai nori daugiau investuoti į programos tobulinimą, bet negauna pakankamai pajamų, dėl to priversti ieškoti naujų pajamų šaltinių, vienas iš kurių yra reklama.
Tačiau tikinama, kad tai nebus staiga pasirodantys „baneriai“ ar iššokantys langai – reklama neturi trukdyti naudotis „Skype““. Skelbimai bus aukštos kokybės – deramasi su tokiomis įmonėmis, kaip „Groupon“, „Universal Pictures“ ir „Visa“.
Taip pat svarbu, kad reklamos rodymui bus naudojami kai kurie vartotojų duomenys iš anketos – amžius, gyvenamoji vieta, lytis.
Kol kas eksperimentines reklamas matys tik JAV, Didžiosios Britanijos bei Vokietijos gyventojai. Bet, sėkmės atveju, kampanijos bus išplėstos ir kitose šalyse.