Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Prekybos tinklas „Jysk“ perspėja: galimai dingo pirkėjų kortelių duomenys

JYSK parduotuvės atidarymas
JYSK nuotr. / JYSK parduotuvės atidarymas
Šaltinis: 15min
2
A A

Populiaraus buitinių prekių tinklo „Jysk“ tinklo atstovai kreipėsi į internetu prekes iš jų parduotuvės įsigijusius pirkėjus, prašydami jų užblokuoti savo banko sąskaitas.

„Jysk“ rinkodaros direktorė Baltijos šalims ir Baltarusijai Anželika Zorina, dirbanti Rygoje, 15min patvirtino, kad kibernetinė ataka buvo ir kad ją pavyko sustabdyti. Jos teigimu, dėl kibernetinio saugumo spragos galimai nukentėjo pirkėjai įvairiose šalyse. Lietuvoje tokių nedaug – tik 43. Bendras galimai nukentėjusių asmenų kiekis Baltijos šalyse – 480. Su jais visais bus susisiekta asmeniškai.

A.Zorina aiškina, kad kol kas nėra tiksliai žinoma, ar tikrai klientų mokėjimo duomenys pateko į neteisėtai prie „Jysk“ sistemų prisijungusių asmenų rankas, tačiau imamasi prevencinių priemonių. Asmenims, kurių mokėjimo kortelių duomenys galimai buvo prarasti, „Jysk“ atstovė rekomenduoja nedelsiant blokuoti mokėjimo korteles ir jas pasikeisti į naujas bei žada, kad „Jysk“ kompensuos visas su kortelės keitimu susijusias ir galimai dėl kibernetinių vagių veiklos patirtas išlaidas.

Anot A.Zorinos, didesnioji „Jysk“ klientų dalis už internetu įsigytas prekes atsiskaito ne kredito kortelėmis, be to, „Jysk“ nesaugo klientų mokėjimo duomenų savo sistemose, tad nukentėti galėjo tik asmenys, internetu pirkę prekes tam tikru metu, kurio nepatikslino.

Tapote šios kibernetinės atakos auka? Parašykite mums: mokslas@15min.lt

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT