-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Samsung“ atgailauja: „sunkiai dirbsime, kad susigrąžintume pasitikėjimą“

Pietų Korėjos elektronikos milžinė „Samsung“ ketvirtadienį pripažino, kad techninės problemos, sužlugdžiusios naująjį flagmaną „Galaxy Note 7“, gali būti susijusios ne tik su išmaniojo telefono baterija, ir pažadėjo, kad atliekant telefono tyrimą, kuris jau pradėtas, bus ištirtos visos jo sudedamosios dalys.
J. K. Shin rankose – „Samsung Galaxy Note 3“
J. K. Shin rankose – „Samsung Galaxy Note 3“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tiriame visus įtaiso elementus, įskaitant bateriją, aparatinę įrangą ir programinę įrangą. Tyrime vertinamos visos galimybės“, – pareiškė J.K.Shinas, vienas iš „Samsung“ generalinių direktorių ir buvęs įmonės mobiliųjų įtaisų padalinio vadovas.

„Bandome tiksliai nustatyti, ar buvo kokių nors klaidų kitose dalyse... tai galėtų būti baterija arba dar kažkas“, – pareiškė jis Seule surengtame akcininkų susirinkime.

Apie precedento neturintį 2,5 mln. „Galaxy Note 7“ telefonų atšaukimą rugsėjį paskelbusi „Samsung“ iš pradžių teigė, kad dėl incidentų, kai kraunami telefonai užsidegdavo, yra kalta „Samsung SDI“, kitos grupės įmonės, pagaminta baterija.

Tačiau kai kurie iš pakaitinių telefonų, kurie buvo pasiūlyti pagal atšaukimo programą, taip pat užsidegė, tad „Samsung“ buvo priversta visiškai nutraukti naujojo telefono gamybą.

Pasak J.K.Shino, pakaitiniuose telefonuose buvo įrengtos kitos įmonės pagamintos baterijos. Kalbama, kad tai yra Kinijos gamintoja ATL, pagaminusi baterijas „Galaxy Note 7“ telefonams, kurie buvo parduodami Kinijoje.

Atšaukimo fiasko sudavė skaudų smūgį didžiausios pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojos reputacijai. Be to, jos veiklos pelnas trečiąjį ketvirtį krito 30 procentų.

Tuo tarpu J. K. Shinas taip pat pažadėjo „visiškai pertvarkyti“ visą įmonės gamybos ir kokybės kontrolės procesą, kad įmonė galėtų išvengti panašių krizių ateityje.

„Stengiamės pertvarkyti visus mūsų procesus, įskaitant kokybės kontrolę, kad mūsų naujasis telefonas, kuris bus išleistas kitąmet, neturėtų tokių problemų“, – pareiškė jis.

„Žinome, kad turime labai pasistengti, jei norime susigrąžinti jūsų pasitikėjimą, ir esame pasirengę sunkiai dirbti, kad pasiektume šį tikslą“, – pridūrė J. K. Shinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius