-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 19 /16:37

Dauguma „Omnitel“ vartotojų renkasi paslaugų mokėjimo planus be ilgalaikių įsipareigojimų

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ praėjusių metų lapkritį pristatė naujus mokėjimo planus, kuriuose telekomunikacijų paslaugų mokesčiai atskirti nuo telefonų mokesčių. Per dešimt mėnesių naujuosius paslaugų mokėjimo planus, kurie yra be ilgalaikių įsipareigojimų, rinkosi 95 proc. naujų bei sutartis su „Omnitel“ pratęsiančių vartotojų.
Mobilieji telefonai
Mobilieji telefonai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Sprendimas atskirti telekomunikacijų paslaugų mokesčius nuo telefonų mokesčių buvo priimtas atsižvelgiant tiek į mūsų vartotojų atsiliepimus, tiek į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos įžvalgas ir patarimus. Pastebėjome, kad vartotojams aiškiai matant, kokius mokesčius jie moka už įrangą, o kokius už paslaugas, auga jų pasitikėjimas“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.

Nuo 2011 metų lapkričio naujai sudaromos ar pratęsiamos „Omnitel“ vartotojų telekomunikacijų paslaugų sutartys yra be ilgalaikių įsipareigojimų paslaugoms, jas nutraukiant netaikomos netesybos už paslaugas. Vartotojui įsigijus telefoną ir norint nutraukti sutartį anksčiau, siekiama susigrąžinti tik tas sąnaudas, kurios susijusios su suteikta įranga.

Pasak D.Maikštėno, pastaruosius porą metų telekomunikacijų paslaugų kainų skirtumai tarp operatorių yra išnykę, todėl didesnę reikšmę įgauna paslaugų kokybė ir aptarnavimas. „Omnitel“ kainų supaprastinimas ir išskaidrinimas, atskiriant paslaugų ir įrangos kainas, leidžia vartotojams priimti teisingus sprendimus.

Papildyta: Kompanija „Bitė“ praneša, kad sutarčių su ilgalaikiais įsipareigojimais atsisakė dar 2010 metais, o pernai pirmoji atskyrė paslaugų teikimo susitarimus privatiems klientams nuo įrangos įsigijimo išsimokėtinai. Šiuo metu absoliučiai visi, ir nauji, ir esami privatūs klientai „Bitėje“ renkasi sutartis be įsipareigojimų, „nepririšami“ ir mobiliojo interneto naudotojai, o mokėjimo planus klientai gali keisti kada panorėję.

„Džiugu, kad „Omnitel“ nusprendė sekti „Bitės“ pavyzdžiu ir „nepririšti“ vartotojų su paslaugų sutartimis. „Bitė“ pradėjo įgyvendinti šią idėją prieš dvejus metus, todėl džiugu, kad dabar mūsų rezultatus pasivijo ir „Omnitel“. Taip pat jie galėtų įgyvendinti panašų sprendimą su telefonų įrenginių sutartimis, vartotojams parengti aiškesnę kainodarą ir leisti jiems laisvai keisti paslaugų planus. Visus šiuos veiksmus turėtų įgyvendinti ir „Tele2“ – būtume labai patenkinti, jei visa rinka tobulėtų kurdama vertę vartotojams. „Bitės“ tikslas yra rūpintis klientais kasdien, o ne naudotis rinkoje dar gajais klientų „pririšimo“ ar klaidinimo triukais“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius