-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jau šią savaitę „Youtube“ gali apmokestinti dalį kanalų

Gandai, kad už dalį „Youtube“ esančių vaizdo medžiagų interneto vartotojams teks pradėti mokėti, gali pasitvirtinti jau šią savaitę. Kaip rašo „The Financial Times“, tokią strategiją planuojama pristatyti artimiausiomis dienomis, ir tai padės didžiausiam vaizdo įrašų portalui konkuruoti ne tik su kitais panašiais puslapiais „Netflix“ ar „Hulu“, bet ir su dideliais televizijos kanalais, tokiais kaip CBS.
„YouTube“
„YouTube“ / Kadras iš „YouTube“
Temos: 2 YouTube Internetas

Ši naujovė žymi didelius pokyčius „Youtube“ politikoje – puslapis iki šiol buvo žinomas kaip neišsenkantis nemokamo jo vartotojų kuriamo turinio šaltinis. Tačiau neverta išsigąsti – dauguma jo ir tebeliks nemokamas.

Anot „The Financial Times“ šaltinių, naujasis mokamas abonementas paveiktų daugiausiai 50 „Youtube“ kanalų, kuriuose talpinamos profesionalams skirtos itin kokybiškos vaizdo medžiagos, ir kuriems „Youtube“ jau dabar skiria daug išteklių (per pastaruosius 18 mėnesių išleista daugiau nei 200 milijonų JAV dolerių naujų kanalų reklamai). Vartotojai galės mokamus kanalus užsiprenumeruoti už 1,99 JAV dolerio per mėnesį mokestį.

Mokama prenumerata kanalo savininkams leis jame talpinti įvairesnę medžiagą – pavyzdžiui, televizijos laidas ir filmus.

„Youtube“ atstovai „The Financial Times“ sakė kol kas negalintys nieko oficialiai paskelbti, tačiau teigė besižvalgantys galimybių sukurti mokamos prenumeratos galimybę, kuri vartotojams leistų mėgautis dar geresniu turiniu, o kūrėjams taip būtų įduotas naujas įrankis sulaukti užmokesčio už savo darbą.

Šaltinių teigimu, kabelinės ir palydovinės televizijos kanalai jau domisi galimybe turėti mokamus kanalus „YouTube“, kuriuose vartotojai galėtų žiūrėti ir senas, ir naujas televizijos laidas bei serialus.

Kelis metus buvusi nuostolinga, „YouTube“ dabar neša pelną ją valdančiai „Google“ iš įterpiamos skydelių ar filmuotos reklamos. Bendrovė giriasi, kad vaizdų tarnyba sulaukia užsakymų iš visų didžiųjų reklamos užsakovų. Sausį vaizdų dalinimosi tarnyba peržengė milijardo lankytojų per mėnesį ribą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius