Pirmieji 2 „Fallout“ žaidimai, kartu su 2001 metais pasirodžiusiu „Fallout Tactics: Brotherhood of Steel“, buvo taktiniai vaidmenų žaidimai. Juos kūrė tuomet ypač garsi „Interplay Entertainment“ kompanija, tačiau slopstant susidomėjimui šiuo žanru kompanija nusprendė parduoti intelektinę žaidimo nuosavybę „Bethesda Softworks“ kompanijai, kuri šią seriją leidžia iki šiol.
„Bethesda Softworks“ iš pradžių planavo sukurti MMORPG žanro žaidimą „Fallout“ visatoje, tačiau šiam užmojui tuomet nebuvo lemta išsipildyti. Vis tik serija mutavo, o 2008 metais pasirodęs „Fallout 3“, kurį nuo pradžios iki galo darė „Bethesda Game Studios“, pakreipė seriją dabartiniams žaidėjams pažįstama linkme.
„Fallout 3“ ryškiai skyrėsi nuo visų kitų serijos žaidimų pirmiausia dėl to, kad pirmą kartą buvo panaudota 3D grafika, pasiūlyta galimybė laisvai klaidžioti po atvirą žaidimo pasaulį, o kovos vyko realiu laiku. „Bethesda“ ekpermentas pavyko, parduota net 13 milijonų žaidimo kopijų.
Vėliau buvo išleista dar keletas serijos žaidimų – „Fallout: New Vegas“ tapo nepriklausomu serijos nuotykiu, kuris vyko tame pačiame pasaulyje, o 2015 metais pasirodęs „Fallout 4“ papasakojo apokalipsės istoriją Bostone. Tiesa, „Fallout 4“ pristatė ir rimtų naujovių – žaidėjai pirmą kartą galėjo pasirinkti savo valdomo veikėjo lytį, taip pat turėti augintinį ir statyti savo bazę renkant įvairius resursus. Greta šio žaidimo taip pat buvo išleistas ir pirmasis serijos žaidimas skirtas mobiliesiems telefonams „Fallout Shelter“, kuris šiuo metu yra parsisiųstas daugiau nei 70 milijonų kartų.
Jau šiemet turėtų pasirodyti ir naujausias šios serijos papildymas, kurį „Bethesda“ anonsavo E3 konferencijos metu – „Fallout 76“. Pasak anonso, „Fallout 76“ liks tokiu pat „Fallout“ žaidimu, kokį mes įpratome matyti pastaruosiuose serijos papildymuose, o pagrindine žaidimo naujove taps daugelio žaidėjų rėžimas. Oficialus žaidimo startas naujosios kartos konsolėms bei asmeniniams kompiuteriams numatytas lapkričio 14 dieną.