Į KT kreipusis parlamentarų grupė paprašė išaiškinti, ar jau paskirtų motinystės, tėvystės, motinystės ar tėvystės pašalpų perskaičiavimas nereiškia, kad valstybė nesilaiko anksčiau prisiimtų įsipareigojimų.
KT paskelbė, kad nenustatytas įsipareigojimas kompensuoti sumažintas tėvystės pašalpas, neprieštarauja Konstitucijai.
Nutarime pažymėta, kad tėvystės socialinio draudimo pašalpos yra vaikams auginti ir auklėti tėvystės atostogų metu teikiama tikslinė terminuota finansinė parama, siejama su konkrečiu vaiko auginimo ir auklėjimo namuose laikotarpiu ir priklausanti nuo valstybės bei visuomenės išgalių.
Nutarime konstatuota, kad minėtas tėvystės pašalpų sumažinimas nevertintinas kaip diskriminacinis.
Taigi dėl tėvystės atostogų metu teikiamos finansinės paramos prigimties, terminuoto pobūdžio ir tikslinės paskirties įstatymų leidėjas, valstybėje susidarius itin sunkiai ekonominei, finansinei padėčiai mažindamas šios paramos dydį taip, kad nebūtų paneigta teisės į šią paramą esmė, pagal Konstituciją neturi pareigos nustatyti jos kompensavimo.