-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Autoservise blogai suremontavo automobilį. Ką daryti?

Automobilių servise buvo nekokybiškai atlikti mano automobilio remonto darbai. Remonto darbai buvo atlikti prieš 2 savaites, už juos jau atsiskaičiau. Ar turiu kažkokią galimybę apginti savo pažeistas teises? Kur turėčiau kreiptis?
Asociatyvi „Scanpix“ nuotr. / Autoservisas
Autoservisas (asociatyvinė nuotrauka). / „Scanpix“ nuotr.

Visos rubrikos Advokatas medžiagos

Automobilių remonto paslaugų teikimo taisykles detaliai reglamentuoja Ūkio ministro 2004-03-31 įsakymu Nr. 4-97 patvirtinta Automobilių remonto paslaugų teikimo tvarka (Žin., 2004, Nr. 52-1755). Ši tvarka numato vartotojo teisę gauti tinkamos kokybės paslaugą, taip pat numato, kad jeigu vartotojui suteikta paslauga yra netinkamos kokybės ir vartotojas tai įrodo, jis turi teisę per 6 mėnesius nuo paslaugos suteikimo dienos reikalauti, kad ši paslauga neatlygintinai būtų pakeista tinkamos kokybės paslauga. Jeigu suteikta netinkamos kokybės paslauga negali būti pakeista tinkamos kokybės paslauga, vartotojas turi teisę reikalauti, kad būtų grąžinti už paslaugą sumokėti pinigai.

Remiantis minėta tvarka, vartotojas dėl netinkamos paslaugų kokybės raštu kreipiasi į paslaugos teikėją. Paslaugos teikėjas, gavęs vartotojo prašymą, jei nesutinka su vartotojo pretenzija, privalo per tris darbo dienas raštu kreiptis į tvarkoje nurodytas įmones dėl paslaugos kokybės įvertinimo.

Esant nesutarimams tarp vartotojo ir paslaugos teikėjo, skundus dėl netinkamos kokybės paslaugų ar dalių priima ir nagrinėja Valstybinė ne maisto produktų inspekcija ir jos padaliniai, esantys visose šalies apskrityse. Skundo nagrinėjimas negali trukti ilgiau kaip 30 dienų. Skundo pateikėjo ir Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos susitarimu terminas gali būti pratęstas.

Šiuo atveju būtina pažymėti, kad jeigu vartotojas nepateikia pinigų mokėjimo dokumento ar kito paslaugos teikėjo išduoto dokumento, patvirtinančio, kad paslaugą suteikė šis paslaugos teikėjas, skundai nagrinėjami tik su paslaugos teikėjo sutikimu.

Į šį klausimą atsakė advokatų kontoros „Borenius“ teisininkai. Šioje konsultacijoje yra pateikiama tik bendro pobūdžio teisinė informacija ir ji jokiu atžvilgiu negali būti vertinama kaip išsami ir galutinė. Savo klausimus siųskite adresu advokatas@15min.lt, o dėl išsamios konsultacijos siūlome kreiptis į teisininkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius